www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "Wielcy i malutcy 2" (bombel79)
Author Message
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:06   Pakt "Wielcy i malutcy 2" (bombel79)

Pakt numer 4089, założony 2015-04-22 19:29:08 przez bombel79 (Aztecy)


Nazwa paktu: Wielcy i malutcy 2

Zaproszone do paktu nacje:
Twórca: bombel79
Bobek1971
cheos
Cola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:06   

bombel79 2015-04-22 19:30:00
Panowie, czy cos postanowiliscie? Bo ja przestalem dostawac info po informacji ze sie zastanawiacie...

szlag mnie trafia z paktami...

Bobek1971 2015-04-22 19:48:41
czkamy na info

cheos 2015-04-22 20:01:51
Pakty nie działały i nic nie dostałem więcej niż to co teraz.

cheos 2015-04-22 20:03:02
Kurde nie działają żadne inne pakty poza tym co teraz stworzyliście :/

bombel79 2015-04-22 20:05:00
Pisaliśmy rano. Generalnie mieliście się zastanowić z Cola nad sensownoscia walki między nami i ewentualnego przekierowania naszych wspólnych sił na inny cel. Wspominałem Równie o ewentualnym włączeniu w tą akcje Etiopii która czuje wielki respekt przed Egiptem.

Bobek1971 2015-04-22 20:10:43
zobaczcie do czego doprowadzila akcja w sumie wasza....Willi capnal dwa miasta..wzmaniacie waszego glownego rywala.piniewaz Willi nas wycyckal jestesmy gotowi wesprzec wspolny atak na niego...i gotowi do sojuszu z Wami. Nasi sojusznicy dotychczasowi nie wykazali sie.
Macie szanse na wzmocnienie waszego sojuszu...oslabianie Grecji i Aztecji doprowadzi do jednego wzmocnienia Holandii

Cola 2015-04-22 20:11:34
Zara został zapewniony, że nic mu nie grozi
ręczę cały swoim honorem :)

Bobek1971 2015-04-22 20:14:36
Willi rozgrywa to Dyplo fenomenalnie ma umiejetnosci i tym latwiejsza dyplomacje.
skubanie nas to pozbawianie przeciwwagi dla holandii...my skupiajac sie na obronie przed wami pozwalamy sila rzeczy Wiliemu na zbyt wiele...przeanalizujcie to raz jeszcze bo sytuacja naprawde sie skomplikowala i jest przesilenie..ale czy ostatecznie befzie to korzystne dla was.?

bombel79 2015-04-22 20:15:14
mamy jakies 120 jednostek ktore moga stworzyc calkiem mocne uderzenie, do tego atak ze strony cheosa oraz Zary i rudi, majac duza armie bedzie musial mocno sie napocic i wybierac, ktore miasta chce utrzymac...



Bobek1971 2015-04-22 20:16:55
dzieki swojemu pokazowi sily gotowi jestesmy do wspolpracy...i mozecie zyskac nasze armiee plus wasza i...no pomyslcie co lepsze...czy wykrwawianie sie u nas i dawanie Rudiemu kolejne mozliwosci czy zdobycie swietego miasta...

Cola 2015-04-22 20:16:56
Hanibalowi zależy bardzo żeby Aztek przetrwał - problem ma z Celtem który milczy :/
a Celt mógłby być niezłym wzmocnieniem

jeśli chodzi o atak na Alexa to ja tylko wojska wynajmuję więc wiele zależy od Inki, ale wierzę że robi to z głową :)
a może Alex odda Ince to i tamto (co się tam Ince marzy) i nie tracić wojska Alexa?
Ten kocioł zostawiam Ince , któremu ufam w 100% w tym temacie i liczę że wie co robi ;)

wracając do Zary to odniosłem wrażenie że się mnie pyta po której stronie ma się opowiedzieć? :D (Willi vs Aztek)
zapewniłem go że nic mu nie grozi, bo to prawda - nie zamierzam się mścić i taką deklarację złożyłem już na samym początku zanim pierwszą turę zrobiłem

Angol raczej nie ruszy nigdzie i będzie się przyglądał neutralnie i korzysta z okazji i ciupie sim city

Bobek1971 2015-04-22 20:17:53
wzmacniacie nie siebie ale glownego rywala....

bombel79 2015-04-22 20:23:08
Cola, ale zuwaz rposze, ze Wili to obecnietwoj najpowazniejszy rywal... my tego dyplo nie wygramy, nie bedziemy na podium, jedyne co mozemy osiagnac to pograzyc wiliego... a tobie tez chyba powinno byc na reke...

Cola 2015-04-22 20:32:06
ja wszystko rozumiem
praca wre

cheos 2015-04-23 00:57:57
Ja zbyt wiele ostatnio poświęciłem na armię, miasta graniczne, odbijanie szpiegostwa na Sumerze i Zulusie.
Zastanawiam się czy spalić Korynt.
tylko jak nie spalę to kul;tura Grecka będzie cisnąć a jak spalę i się cofnę to jakieś miasto może dwa dostawię.
Nie zależy mi na tym aby poświęcać się na zjaranie Grecji do Zera i dokopanie Aztekom. Nie mam urazy chociaż szpiegostwem i postawą mogliście mi zajść troszkę z skórę :)


cheos 2015-04-23 01:02:12
Z mojej strony Korynt musi paść czy go będziecie bronić czy nie.
A dalej możemy rozmawiać o zawieszeniu ekspansji.
Jeżeli chodzi o mnie to przez najbliższy czas nie zamierzam i nie mogę zaatakować Holandii. Ma flotę a ja nie mam bo się na taką ewentualność nie przygotowałem.
Jak się dogadamy to mogę zapewnić jedynie wojnę pozorowaną z wami czyli nic dalej nie pójdzie. Nawet generałów mogę zabrać i nie bruździć.
Jak rozegracie to umiejętnie taktycznie to możecie uderzyć na południe w Holandię.
Tylko kto u was dowodzi taktyką wojskową?

bombel79 2015-04-23 05:50:10
Ale my na solowke z Rudim nie wyskoczymy. Będzie rozejm a Rudi za 20 turek znowu zajmie nam 2 miasta. Bez ataku z kilkuset roń nie ma mowy o zrobieniu rudiemu czegokolwiek.

zwróćcie uwagę ze Rudi juz wstrzymał wojska i się z nami dogaduje. My jesteśmy zbyt słabi żeby nie mieć protektora.

bombel79 2015-04-23 08:47:59
Tajne juz chyba działają.

Cheos, my do ataku na Rudiego będziemy gotowi za jakieś 4-5 turek. jesli mu teraz odpuscicie to za kilkadziesiat tur nasze wojska beda nic nie warte bo on bedzie mial kawalerie. I będziecie się sami z nim borykać.

cheos 2015-04-23 09:09:47
Ja mam jeszcze Sumera i Zulusa na plecach. Nie mogę sobie pozwolić na walkę ze wszystkimi, nie wydolę po prostu.
A was będzie 3 na Rudiego to nie dacie rady?

bombel79 2015-04-23 09:17:51
Nie damy. Cheos. Rudi ma mega armię. Bez uderzenia 3 stron jedyne co osiągniemy to Spalenie max 1 miasta. A potem Rudi zastraszyć Zare i spali nas.

Cola, przemysł sprawę, bo tu jest mowa o pacyfikacji twojego największego konkurenta. A na razie wasza pomoc ogranicza się do... spalenia Koryntu :)

bombel79 2015-04-23 09:20:09
Przepraszam ze to powiem ale Rudi jest najtańszym z graczy i każdego z nas osobno na kryje czapkami. Jeśli damy mu rozwinąć skrzydła to w etapie renesansu pojawia się atuty holandii. Ten jego budynek jest na tej mapie mocno przeciętny.

bombel79 2015-04-23 09:20:57
Kuzwa, nie najtańszym tylko najbardziej cwanym.

Bobek1971 2015-04-23 09:21:51
korynt spalisz bo opuscilismy...ale bledem bedzie jak od razu wiliego nie pojdziemy razem,
summer przeciez dostal od was zgode na richiego to jaki strach przed nim?
poza tym jusuf nie pozwoli mu wejsc do Ciebie

dajemy po prostu wam szanse byscie wzieli nas w swoja orbite i to do konca...to sa takie wlasnie chwile....Willi zawiodl na calej linii a wy byliscie dla nas neutralni
jesli sojusznik zawodzi to spytajcie sie co sie z takim robi ...i jak sie o nim mysli...
Cola przypomnij sobie ? :)


Bobek1971 2015-04-23 09:25:11
palac mi korynt warzywicie warzywo i moja armie juz pozostanie taka jak jest - czyli slonie ha spery i falangi...i na nic sie moja armia juz nie przyda .////teraz mamy jeszcze sporo woja ponad 20 catap słoni z 15 ...sperów axów 10/20...4ha chariot...
Rudi ma juz i mace i crosy a lada chwila ma knighty wiec zastanowcie sie

Bobek1971 2015-04-23 09:26:32
moge dokładnie przedstawic wyliczenia....ale jak od razu nie zdecydujemy sie na Williego to nie wiem czy Cola wygra ale na pewno Cheosie Twoj medal może być wątpliwy

cheos 2015-04-23 09:29:39
To tnij Bombel wojo kurde. Jak możecie we trzech nie dać rady? Rudi ma długi kraj, nie ma inżynierii i część wojska obstawia miasta niezadowolone po drafcie.
Chcesz Bombel wysłużyć się moją armią i Greka w swojej obronie?
Ja tnę równo od dawna a za chwilę kolejne ścinki woja, mam masę miast 1 i 2 popa.
Daję rękę proponując powstrzymanie natarcia i zabunkrowanie się co da wam możliwości kontruderzeń to chcesz rękę, nogę i w sumie mnie całego żebym uderzył na Holandię i pewnie go przełamał bo też nie jest w stanie powstrzymać szybko naszej 100 jednostek.
Mam sobie śmiertelnego wroga zafundować w zamian za Bardzo niepewnych sojuszników. Już mi Grecja z Sumerem pomogła - mieliśmy pakt o wspólnej obronie przed atakiem Pontiego i? Nie dość, że nie pomógł to jeszcze jednostki przepuszczał.
Macie szansę się wykazać nie tylko dyplomatycznie to coś sensownego pokażcie zanim usiądziemy do rozmów o wspólnym robieniu czegokolwiek.

Bobek1971 2015-04-23 09:36:01
Cheosie ..tamte czasy to były czasy nierównowagi i dopiero co wlazles swoimi granicami do mnie ...byles przybyszem to jedno drugie to z Rudim bylismy dlugi czas w stanie wojny pozycyjnej. Teraz nas wyciulał jak i Forka z Oraclem...i tak bedzie rolował każdego bo jest w tym świetny po prostu :)
Nie porównuj do tamtych czasów mojego zaangazowania w obrone twojego silnego z eldorado panstwa z sytuacja obecna ..gdzie macie duzą okazję wziać nas w swoje objęcia ....
decyzja należy do Was....palać Korynt znowu dajesz bonusa nie sobie ale Rudiemu...co ci moge napisać....
jedno miasto spalone i znowu niepwenośc w naszych stosunkach ..nie wiem czy to warte swieczki tym bardziej ze Rudi po spaleniu nam po 1 miescie sie wycofał..czyli jemu bardziej pasuje nas utrzymac przy zyciu byscie wy z nami tracili jednostki....a stracic ich mozecie sporo tylko po co jak mozna cwanego lisa zrobic tak jak on nas robi :)

cheos 2015-04-23 09:40:15
To pokażcie jakieś zaangażowanie. Armią z Koryntu jesteś w stanie przełamać tutaj Holandię i podzielić ją na dwie części.

Bobek1971 2015-04-23 09:41:05
we wspolnym froncie chodzi tez przeciez o cos innego o jak najmniejsze straty...przeciez nie wlazlbys bez pomocy Coli do mnie bo nie mialbys wystarczajacej przewagi jesscze dlugo przy sytuacji z Sumerem ..przyznaje dobrze rozegraliscie to z Sumerem ....Jusuf szaleje i rozdaje karty ..pozwala jednemu lub drugiemu zablysnac..ok rozumiem.
Ale teraz jest jedna z nielicznych okazji by pozbwaic jednego z waszych rywali sił...z nami juz to zrobiliscie. Nami kieruje żądza zemsty ...wami powinna kierować racjonalna ocena sytuacji....
ale chlopaki bez przesady zebysmy my w trójke ..rozumiem ja bombi i lary za pozwoleniem Jusufa...mieli wejsc do Rudiego i walczyc o wasze sprawunki???
To wy powinniscie zabiegac a nie ja blagac was o to zebyscie wygrali Dyplo!

Bobek1971 2015-04-23 09:43:04
Rudi jest już w swoich granicach ale jesli jestescie za wspolnym planem to chodzcie za moja armia i niby mnie scigacie ..a ja uciekam na poludnie ...tam zdecydujecie czy mi pomóc ...ja mogę iść jesli bedzie to szansa na wspolną akcję...moge to zadeklarowac ze ide na Wiliego ty nie pal Koryntu i ...do tego mapki sa potrzebne zebyscie ocenili sytuacje

Bobek1971 2015-04-23 09:46:05
ponieważ to ostatnia szansa dla Aklexa by sobie mogł popisać w kronice wiec jestem za sojuszem dosmiertnym z wami z Inkami i Egiptem ...My z Montkiem chcemy zemsty i mozemy ją dostać ale sami jej nie wezmiemy ale nie dlatego ze mamy takie widzimisie tylko dlatego ze pojdziemy na rozstrzelanie bez przewagi....vide sytuacja twoja ja czy twoja sumer...to sa sytuacje gdzie do przelamania potrzebny jest ten kolejny silny partner ..czy czwarty

bombel79 2015-04-23 09:46:08
Jakby Rudi w nas dalej wchodził to byśmy go pacneli. Ale on spalił i się wycofał. I czekają wałkiem w waszą armię idącą na Ateny.

bombel79 2015-04-23 09:46:50
Cheos, w populacji wyprzedzam tylko Japonię i Grecję.

Cola 2015-04-23 09:47:49
z Zarą to nie "pozwolenie"
Zara chciał Wam pomóc, ale się mnie obawiał
zapewniłem po raz setny, że nic mu nie grozi
tylko tyle

cheos 2015-04-23 09:48:53
Ja na wygranie Dyplo nie mam szans. Robię za dość silnego statystę jedynie.
I jaka to walka w naszej sprawie? To wy walczycie o przetrwanie i jak pomogę Holandii zdobyć Ateny to już go nic nie powstrzyma przed konsumpcją Azteka i Zary.
A do tego możecie poprosić o pomoc Anglika jeszcze. Do Zary wysłał wsparcie to do was nie może?
Kombinujcie bo może was być dużo a ja nadal jestem mocno szpiegowany przez Sumera i Zulusa. Kwestia czasu jak zaczną się znowu jazdy przygraniczne z nimi.
Daję wam możliwość kontry i zemszczenia się na Holandii to chcecie aby się uwalił w wojnę gdzie i tak dalej nie mogę iść ze względu na blok SS.
Jedyne co mogę zyskać na Holandii to jedno miasto-port a w zamian blokadę całego mojego wybrzeża.

Bobek1971 2015-04-23 09:53:47
sam piszesz ze Sumer i Zulus to kwestia czasu...to zamiast wykorzystac ten czas na nadarzajaca sie okazje pozbycia sie wroga do medalu i to z zyskami militarnymi bo przeciez w takiej przewadze nie byłby w stanie obronic się i potem majac bezpieczne plecy i nas za sojuszników ...ech

Bobek1971 2015-04-23 09:55:05
Willi za sojusznika to tylko kwestia jego chwilowych interesów i nie zawacha sie skoczyć do gardła jak nadarzy się okazja . W nas w tym momencie zyskujesz jako dozgonnych sojuszników

cheos 2015-04-23 09:57:29
Widzę, że bliski kontakt z Aztekiem udziela się.
W jego ustach "dozgonny sojusznik" brzy jakoś tak ... :]

Bobek1971 2015-04-23 10:00:33
Oj Cheosie znasz Alexa...to nie Montek mnie wybral na sojusznika ale ja go wybrałem ..on jest wybrańcem.
Co ja poradzę że nie potrafię zdradzać jak ktoś mi nie robi w bambuko...a byłem z nim od początku.
Czepiliście się tego Bombla ..z kim tak długo Bombel był w sojuszu ..no z kim ....widziecie sami z Alexem :) ..nauczył się przy mnie bardzo dużo..trwało to trochę ale naprawdę zrozumiał co znaczy być przyjacielem Alexa :)

Bobek1971 2015-04-23 10:01:09
bez podtekstów ..nie znam Bombla osobiscie ;)

Bobek1971 2015-04-23 10:01:25
kiedyś nawet go nukowałem chyba w dyplo 4?

bombel79 2015-04-23 10:01:55
Ej! Nie można tak :)

Cheos. Pomysł proszę szerzej niż ile miast mogę zyskać. No i co na to Cola.

cheos 2015-04-23 10:01:58
Poza tym jest jeszcze kwestia zaufania. Mówisz Greku o dozgonnym sojuszu i czystych plecach. Niedawno mówiłeś, że jak spalę tą wiochę przygraniczną to mamy dozgonną wojnę.
Niby sytuacja się zmieniła ale za chwilę znowu się zmieni i będę miał wjazd w plecy z waszej strony "dozgonny". Bo spaliłem miasto, bo coś tam.
Staram się grać w otwarte karty i nie próbuję wystawić waszej armii i ją łupnąć gdzieś z zaskoczenia. Mówię co myślę bez obłudnych obietnic i innych takich.
Pokarzcie co potraficie aby namówić mnie do sojuszu z wami.

Bobek1971 2015-04-23 10:03:50
no nic ja zaraz ide do pracy wiec znowu zamilkne ..wiec jak cos chlopaki uzgodnicie walcie smailo teraz juz lakonicznie bede odpisywał..wiec była okazja na poznanie prawdziwego Alexa ..sojusznika potencjalnego który pociagnie ....za sobą Montka.
To może być gwarancja dla was ..własnie... Może umówimy się tak Ja jestem sojusznikiem Inki i jeśli Montek zlamie dane słowo choć raz ja nie opuszczę Inki
Czyli jestem gwarantem tego że Montek będzie twoim sojusznikiem :)

Bobek1971 2015-04-23 10:07:44
na potwierdzenie mojej dobrej woli czym dysponuje zeby nie robic sobie potem niepotrzebnie krzywdy



Bobek1971 2015-04-23 10:08:13
Koło owieczek jest stack bombla bo to screen dla Montka był

cheos 2015-04-23 10:09:39
Nakreślcie mi plan co dalej na najbliższe dni. Ja mam wybór albo spalić Korynt i postawić miasto bliżej mnie co przesunie granicę i mnie zabezpieczy albo zdobyć Korynt który jak coś sensownego zrobicie może wrócić do Grecji.
Mało macie czasu.
Nadgorliwy nie jestem i zdejmę dziś obronę.

Bobek1971 2015-04-23 10:11:42
tutaj widziecie ze Rudi po spaleniu resztą wrócił do siebie pozostałą czenścią i zapewne posunie sie południem w kierunku Azteka by probowac moze zdobywac swiete miasto



cheos 2015-04-23 10:12:42
Alexie widzę rozstawienie waszych wojsk.
Ale skoro Korynt zostawiłeś pusty to czekam na jakieś jasne deklaracje zanim wejdę do gry i zdecyduję czy zajmować czy palić.

Bobek1971 2015-04-23 10:14:51
No ale przecież zadeklarowalem chyba jasniej nie mogę co mam zadeklarować jeszcze ? że jestem z Tobą i i moja i aztecka armia moga od razu ruszac z waszymi na poludnie i idziemy na holandię ...i jeszcze mam deklarować zę mozesz spalic korynt i i zając reszte panstwa oprócz wyspy?:)
noż kurde :)

Bobek1971 2015-04-23 10:15:38
tutaj widac siłe armii rudiego ..tam bardziej na wschod pojedyncze crosy i macemany



Bobek1971 2015-04-23 10:16:57
kurde nie ten scrren ..musze zmywac sie do pracy..ale Rudi tam chyba widzisz jaka miał armie ..bo widze ze miales speera to oprocz tego czym bardziej na wschod pojedyncze crosy i amcki ale potem na poludniu Biombla jest drugi duzy stack...i dlatego jest okazja

Bobek1971 2015-04-23 10:17:16
oki narka

bombel79 2015-04-23 10:19:56
Zdejmowanie obrony pustego miasta jest zagraniem którego jeszcze nie było. Gratki cheos za łamanie konwenansow. :)

cheos 2015-04-23 10:25:31
Ok to zajmę dziś Korynt.
Nie będę szedł dalej i poczekam jaki macie plan na rozbicie Holendra.
Widzę i wasze i jego wojska zarówno w miastach jak i w terenie.
Porobię sobie screeny i możemy pokombinować.
Ale nie liczcie, że już dziś wypowiem wojnę Holandii. Gdybym się na to zdecydował to muszę się odpowiednio przygotować.

cheos 2015-04-23 10:26:03
"Zdejmowanie obrony pustego miasta jest zagraniem którego jeszcze nie było. Gratki cheos za łamanie konwenansow. :) "

A skąd mogłem wiedzieć, że puste zostawicie :P

bombel79 2015-04-23 10:30:11
Ok. Cheos, nie liczyłem ze juz dziś go zaatakuje cie. A Rudi nie da się namówić na łączenie z wami stackow? Wtedy by go można było rabnac

cheos 2015-04-23 10:40:12
Nie wiem. Nie zawiele ma tutaj wojska, ze dwadzieścia kilka jednostek raptem.

Cola 2015-04-23 10:44:14
łaczenie stacków z Holendrem nie wchodzi w grę
zna zagrywki MR. B. i wie czym to grozi
wręcz sie zorientuje, że cos jest nie tak, bo my mamy gryźc Alexa jak sadzę, a on sam się ma zająć Aztekiem

bombel79 2015-04-23 10:47:04
Ok. No to go pogoń go żeby zaatakował azteka a nie siedziałna ttyłku. Niech podejdzie pod katapki. Moje jednostki z eldorado będą pojutrze na froncie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:06   

Bobek1971 2015-04-23 10:48:00
jest kilka mozliwosci ...ale znajac Rudiego ma szpiegow na kazdej grani jak Cheos
tutaj raczej nie bedzie łatwo w sensie ze da sie zaskoczyc Williego
on bedzie widział że jest coś nie tak ale ma ograniczony czas...jesli podpisujemy pokoj jedziecie po OB po moim opanstwie i jestesmy razem u niego z tej strony a Bombi z drugiej nie wiem czy Lary też w to wchodziłby...to już pytanie do L.

Bobek1971 2015-04-23 10:49:24
z koryntu chociaz jakas ladną kasę dostałeś bo jest mi przykro ..szczerze mówiąć :(

bombel79 2015-04-23 10:55:57
Bobku ale cheosa go chyba nie spalił. ..

Bobek1971 2015-04-23 10:56:44
no ale patrze po civstats to chyba zjarał barbarzynca bezbronne dzieciaczki

Cola 2015-04-23 11:00:56
rozmawiajcie z Zarą, bo to ważne ogniwo w tej rozgrywce

Bobek1971 2015-04-23 11:07:46
Tamta strona to domena Montka

Cola 2015-04-23 11:10:18
dołącz się
wiem, że Zara ma problem z zaufaniem Pusi

PS jest tu ktoś kto nie ma tego problemu? ;)

Bobek1971 2015-04-23 11:13:01
ja nie mam ufam mu od 150 tur :) ale zagadam Zare

cheos 2015-04-23 11:22:38
Nie spaliłem Koryntu i nie ruszyłem się za niego chociaż mogłem. Poczekamy w Koryncie co dalej.

Bobek1971 2015-04-23 22:21:56
Oki jakie dlasze instrukcje Panowie?

bombel79 2015-04-23 22:25:59
cheos, plan jest bardzo prosty... my atakujemy rpzez "wzgorza barbow" - idzie tam glowna sila, ale rownoczesnie ty z cola atakujecie od swojej strny, i optymalnie lary atakuje od swojej... uderzamy w tym samym momencie i rudi musi wybierac, pewnie walnie w nas, i trudno, wy go dobijecie... termin ataku dowolny, najlepiej jak najszybciej...

bombel79 2015-04-23 22:26:10
jak macie inny to chetnie wysluchamy

Bobek1971 2015-04-23 22:54:43
jak mamy ginąc to chociaż ładnie ..zróbcie to dla nas :)

cheos 2015-04-24 00:54:14
Dziś padnięty jestem, jutro coś pomyślę.

Cola 2015-04-24 10:22:06
pijoki

Bobek1971 2015-04-24 11:25:59
przez pijanstwo bedziemy musieli podjac decyzje o ataku na wasz czy Rudiego stak
...no dobra...

bombel79 2015-04-28 21:56:20
A Zara kolejne 2 miasta dostawil. Ech.

cheos 2015-04-28 21:58:20
Zajmuje twoje El dorado ale poradzimy, spokojnie.

bombel79 2015-04-30 23:07:50
stracilem armie... nic nie stoi na drodze rudiego do swietego miasta i minaretu...

teraz kombinujcie moi drodzy, bo jesli on zlapie moje swiete miasto, to macie przewalone... alex ruszyl wojskiem na rudiego... teraz albo nigdy

Bobek1971 2015-04-30 23:09:57
ja ide tutaj ..ale bez waszego wsparcia wydaje sie ze ide na stracenie :)



Bobek1971 2015-04-30 23:11:22
u rudiego stoi ten sam stack ..zapewne rycerze czekaja z tyłu i jutro sie dokona ..



Cola 2015-04-30 23:36:42
a dlaczego Aztek armię stracił?

Cola 2015-04-30 23:37:26
i czemu nie mieliście połączonych stacków?

bombel79 2015-04-30 23:37:26
Oczywiscie to w kronice jest jedyna forma wkurzenia rudiego... nic wiecej nie damy rady zrobic... jego wojsko jest mega uszkodzone, ale dobije moja armie jutro... jesli sie wyleczy, no to macie problem...

bombel79 2015-04-30 23:38:08
bo mamy 4 nadgraniczne miasta i nie mamy inzynierii...

Cola 2015-04-30 23:40:24
wyleczy się na pewno, bo ja mam wojo u siebie czyli duzo tuuuuur

a dlaczego atakowałes na takim ryzyku jak wiadomo ze łatwiej się bronic?

bombel79 2015-04-30 23:50:04
bo teraz rudi juz na pewno uzyskal przewage nad wami... skonczylo sie cieple i bezpieczne wiazanie jego sil na granicy azteckiej... trza walczyc panowie...

Cola 2015-04-30 23:51:50
acha
czyli uderzałeś w niego żeby go wzmocnić :)


cheos 2015-05-01 08:54:24
No to rozsądne.

bombel79 2015-05-01 09:06:43
No jasne. Przecież podejmujemy jedynie rozsądne decyzje.

bombel79 2015-05-01 09:34:15
Nie jest źle. Ruda zajmie święte miasto nie wcześniej niż za 5 turek. Jest czas, możemy jeszcze poczekać.

Bobek1971 2015-05-01 10:16:51
Rudi wszedl pod Bombla miasto...nie ze bombel wszedl do Rudiego.
najlepsza okazja do zneutralizowania Rudiego byl moment jak wpadliscie na pomysl ze Cola knightami jedzie od tylu przez panstwo cheosa...
wycofaliscie sie ...i cisza.
jak mamy laczyc staki jak miedzy mna a bomvlem sa 4 tury a miast golych nie zostawimy...
Rudi jak ma rycezy z tylu to wykosi mi stak zapewne...ale wobec niemocy i braku naprawde fajnych pomyslow i jak Rudi leci na swiete
pewne decyzje podejmuje sie na goraco...
moze i trzeba bylo sie cofnac moze cos innego.
wy mysleliscie ze rudi nas nie ruszy....a on jest genuszem civki i mie ma bata bez pomocy nic mu nie zrobimy
tylko honorowa walka. kadza tura dalej to jestesmy zlomowiskiem...bomvi moze nie az tak ala ja na pewno ...przy 5 miastach i armii ponad 100 jednostek zaden budżet nie utrzyma dopiero civil wymyslam za 2 tury
myslalem ze pobtiego dalej blokuje cheos a Cola jednak zrobi kuku....a niezdecydowany Lary przeszedlby na nasza strone
po tej turze wszystko sie zmieni



Bobek1971 2015-05-01 10:18:25
mialo byc ze pontiego blokuje cheos ...nie pobitego

Bobek1971 2015-05-01 10:19:39
Rudi widzac co sie dzieje ze wycofujecie sie i ma znowu czas ...zapewne Lary dostaje info zeby wybral odpowiednia strone

bombel79 2015-05-01 10:22:49
Bogu, oni razem turze robią. .. ;)

Cola 2015-05-01 10:23:45
a Cola komu to kuku zrobi bo nie załapałem o co chodzi :)

cheos 2015-05-01 10:51:07
Ja mówiłem, że nie zaatakuje Holendra.
Wam daję wolną rękę i przez jakiś czas bezpieczne granice i co? Aztek wtapia kupę wojska atakując wojo na górce w dżungli!

Cola 2015-05-01 10:51:43
spalone miasto
strata armii
narodziny gienka u Holendra

cheos 2015-05-01 10:53:20
Może trzeba było się doradzić przed tym atakiem, nawet symulację w WB pomógłbym zrobić.

bombel79 2015-05-01 11:08:27
Macie racje. Źle zrobiłem. Lama jestem. :( przepraszam.

Dobra, co dalej?

Cola 2015-05-01 11:09:27
co z Zarą?

Bobek1971 2015-05-01 11:12:30
teraz jest jak jest...co dalej. zara jest z rudim na bank

cheos 2015-05-01 11:25:36
A co dalej? Przecież to wy widzicie ile macie wojska, gdzie jest, gdzie i ile Holendra.
Ode mnie macie bezpiecznie to kombinujcie tylko bardziej rozważnie.
Z Zarą nie mam wspólnej granicy to co mogę? Namawiam mongoła ale ten się boi Shaki i będzie siedział na dupie :/

bombel79 2015-05-01 11:28:40
Ja chyba zacznę ekspansję w kierunku północnym. Azteków są znani z podbojów morskich ;)

cheos 2015-05-01 11:35:40
:)

Bobek1971 2015-05-01 11:47:58
no nic skoro mamy samu kombinowac to sie tu juz nie udzielam bo jakbym gadal do snopow siana ;)
bez urazy swoj rozum macie i albo nas wykorzystujecie albo pomagacie innego wyjscia nie ma.
oczywiscie nie miec potem pretensji ze poszlo cos wbrew waszym planom....chyba ze taki byl plan :)
logika nakazuje wyslac knighty cheosa (skoro Coli juz rycetzy juz nie ma) z moim stakiem albo od poludnia wjechac rudiemu by palic miasta. tum bardziej ze robisz to niewielkim kosztem.
ale co ja bede tlumaczyl obok shaki rudiego jestes jednym z mistrzow civki cheosie.
Jak tego nie widzisz to znaczy że ograniczaja cie plany jakies o ktorych nie chcesz pisac lub umowy z rudim.
i jest to dla mnie zrozumiale.
ale na boga nie wciskajcie nam kitow zebysmy sami Rudiego parcelowali....moge robic missclicki ale nie jestesmy az tak slepi. :)



bombel79 2015-05-01 11:53:16
Dobre ;)

Cola 2015-05-01 12:34:07
nikt nie każe parcelowac od razu
ale żeby na górkę z dżunglą atak przepuścić to ani ja, ani Beny by nie wpadli ;)

Bobek1971 2015-05-01 12:45:01
zdaza sie kazdemu :)

cheos 2015-05-01 16:18:09
"ale na boga nie wciskajcie nam kitow zebysmy sami Rudiego parcelowali....moge robic missclicki ale nie jestesmy az tak slepi. :) "

Bobek o tym, że nie wejdę w Rudiego pisałem X razy. Mogłem ściemniać iść z wami i zdradzić albo się wycofać i podstawić wasze wojsko. To jak napisałem szczerze, że nie wchodzę to wciskam kity.
Chcieliście się zemścić na Rudim i wam to umożliwiliśmy wycofując się a teraz pretensja, że to co pisałem X razy powtarzam po raz X+1.
W Pontiego mogę wejść, na Zarę namawiam i na Zarę ewentualnie mógłbym wysłać rycki ale nie na Rudiego.

cheos 2015-05-01 16:20:58
A tak z ciekawość uważasz Bobek, że to dla mnie najlepsza opcja mając wojnę z 3 armią świata zaatakować 2 armię świata?
Jak dojdę do draftu i narobię wojska mogę coś kombinować a tak nie ma jak.

Bobek1971 2015-05-01 17:45:41
Nie nie uważam, że to w Twoim przypadku najlepsza opcja tylko, że nie nadaży się aż tak dobra okazja.
Ale skoro Rudi nie jest w planach to nie ma co dywagować .
Ja po prostu nie potrafię sobie wyobrażić, żeby Rudi w południowych od naszych miast mógł mieć armię zdolną do obrony . czysta kalkulacja.

I nie mam nic przeciwko waszej strategii bo na pewno jest lepsza co widac po efektach w calym Dyplo...to bez dwóch zdań


cheos 2015-05-01 20:34:56
Ale przecież ty też masz armię i skoro nie idziesz na Sumera to może na Holendra. Tylko takie rzeczy powinieneś zgrywać z Aztekiem.

bombel79 2015-05-01 23:34:42
Dla waszej wiadomosci: dzis poszo lepiej niz wczoraj. Bez strat wyparowalo 6 jednostek holenderskich. Jesli Zara nie wkroczy to sie wybronie.

cheos 2015-05-02 10:27:29
Krążę czujkami od strony Zary, który czuje jakąś zasadzkę i pisze mi aby sobie poszedł chociaż jestem na ziemiach Mongoła. Napisałem mu streszczając, żeby spadał.
Myślę, że nie wejdzie obawiając się Mongoła wjazdu z moim wsparciem.
Tyle mogę zrobić to robię.

bombel79 2015-05-02 10:34:56
Ok. Za ile masz draft?

cheos 2015-05-02 10:39:16
Za dwie tury.

bombel79 2015-05-02 22:37:23
rudi idzie za ciosem, atak na swiete miasto wydaje sie dosc prawdopodobny... jutro trace kolejne miasto... na szczescie wrocil stack z grecji... to powinno go zatrzymac

bombel79 2015-05-08 22:37:29
Panowie, rudi podleczyl sie, nazbieral mnoswo wojska i na 95% we mnie udezy... nie mam najmniejszych szans nawet probowania sie bronic... to bedzie akcja na 3-4 turki i po mnie...

Bobek1971 2015-05-08 23:41:49
Cheosie ..mowiłeś żę Rudi nie bedzie atakował?

cheos 2015-05-08 23:44:46
Obiecał, że nie zaatakuje.
Miał się szykować z Mongołem na Zarę.

Bobek1971 2015-05-08 23:45:22
potwierdz to proszę u niego

cheos 2015-05-08 23:45:46
rano zadzwonię

bombel79 2015-05-08 23:57:29
pod granica mam jakies 50 nowoczesnych jednostek...

Bobek1971 2015-05-09 00:17:43
moze taka demonstracja sily w stylu Rudiego...postraszy a idzie na Zare...w sumie Zara grozniejszy od Montka w dluzszym przedziale czasowym i lepiej by zabral Montka ze soba na wycieczke do Zary nixli go straszy po nocach.

bombel79 2015-05-09 00:27:18
nie bobku, on chce swiete miasto...

bombel79 2015-05-09 09:20:02
no i jest wojna... rozumiem ze jest dla was ok jak rudi bedzie mial swiete miasto z minaretem? pelen luz?

cheos 2015-05-09 09:20:38
Za ile tur i czym może być pod twoim świętym?

Bobek1971 2015-05-09 09:30:31
no ja juz nie ogarniam wiec nic nie poradze bez wsparcia z zewnatrz nic nie zrobimy.

bombel79 2015-05-09 09:36:26
Za 3-4 tury. Mógł podejść 50-70 jednostkami. Nie wiem czym konkretnie ruszył.

cheos 2015-05-09 11:01:08
Przyrost punktów:
Shaka - 34
Sumer - 12
Holender - 6
Anglia - 1
Wygląda na to, że Shaka wybudował dziś Katedrę i skończył optykę

cheos 2015-05-09 11:02:14
Nie masz szans Azteku na obronę przed Holendrem?

cheos 2015-05-09 20:06:16
Nie przesadzasz Azteku z tym potężnym wjazdem Holendra?




cheos 2015-05-09 20:06:37
Wysłał 4 jednostki raptem.

bombel79 2015-05-09 20:10:01
cheos, to zobacz laskawie ile woja idie od drugiej strony tego miasta... rozmawiam z rudim i z tego co mi mowi to wchodzi we mnie od strony Larego... mozliwe ze Lary podesle mu jakas pomoc... zeby miec 100% pewnosc... wrzuce wam dzis screeny

Bobek1971 2015-05-09 20:30:49
Rudi to szczwany Lis...

cheos 2015-05-09 21:01:45
Ano

bombel79 2015-05-09 21:26:09
czyli zeby Cola byl na bierzaco - rudi za 4 turki stanie okolo 60 nowoczesnymi jednostkami pod swietym miastem... wsparcie od greka bedzie symboliczne bo poszedl z cheosem na pontiego...

rudi namowil do wspolpracy celta - szykuje on desant na moje wyspy... generalnie to zycze wam duzo powodzenia...

PS
rudi ze swietego da rade wycisnac spokojnie 200-250 monet na ture... ma wiecej surowcow, miast i banki...

cheos 2015-05-09 21:34:17
Za daleko aby coś zrobić. Może namów Celta na pomoc? Albo żeby zagroził spaleniem świętego?

bombel79 2015-05-09 21:42:43
Celt nic nie zrobi. On ma 3 galerii i tyle. No nic. Macie problem.

Bobek1971 2015-05-09 22:12:08
szkoda że wtedy się nie zaangazowaliscie w akcje na Rudiego bo był idelany moment ..teraz może byc już coraz trudniej...ale w koncu to gra
Mogłem Ciebie posłuchac na początku Bombi żeby jechac na Rudiego ..ale odezwalo się humanistyczne serce żeby dać pograć każdemu :)

Bobek1971 2015-05-09 22:12:48
wtedy nasze armie i wasze były w dobrym miejscu by Rudiemu zrobić kuku lub go choć osłabić.

bombel79 2015-05-10 10:42:58
Jeśli nie dostane znaczącej pomocy to po mnie. I nawet rudi nie żadna jakichkolwiek strat bo nie mam czym odbijać. 10 rycerzy i musiałby się wycofać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2015-06-21, 11:06   

Cola 2015-05-10 10:58:10
niedługo draft masz :)

cheos 2015-05-10 11:32:17
Ja obstawiam porty a widzę, że Holender dorabia łódki.

bombel79 2015-05-10 11:57:39
draftu nie bedzie... przezbrajam wosjko... widze Panowie, ze ladnie sie dogadaliscie z rudim...

Cola 2015-05-10 12:00:14
ta

cheos 2015-05-10 19:30:26
Pewnie, jestem tak dogadany, że wszystko co draftuję wysyłam do portów.

Bobek1971 2015-05-10 19:36:37
Rudi to samograj nie dogadali sie raczej wykorzystał nadarzajacą się okazję..w sumie to był ostatni moment dla niego ...
Ale spoko Bombi poczytamy po Dyplo kto nas sprzedał ;)
Pamiętaj że my przegraliśmy przez Rudasa zbieraj wojo i cofaj aż ostatecznie zadasz mu smiertelny cios :)
jak pokonamy Pontiego wracamy do Ciebie ....Alex musi być wiecznym optymistą :)

bombel79 2015-05-10 20:00:31
ta... ***... ***... no to rudi wygral...

Cola 2015-05-10 21:40:37
to dyplo
tu jeszcze nikt nie wygrał
nawet nikt nie przegrał... no może oprócz Toku

cheos 2015-05-12 12:17:07
Bodek pisał, że restartuje serwer.

bombel79 2015-05-12 21:50:05
prawdopodobnie na kilka tur zatrzymaem atak na swiete miasto, no chyba ze rudi bedzie mial mega farta... ale watpie zeby zaryzykowal...

Bobek1971 2015-05-12 22:36:56
jutro wypowiadam z rana wojne rudiemu...by bronic nielicznymi jednostkami Montka.
wiem z czym sie to wiąże. ..Rudi moze mi wpasc i pozamiatac a chlopaki nowe sojuszniki nic nie zrobia...taka zapowiedz dostalem.
mimo tego tak sie stanie.
nie atakuje Rudiego ofensywnie lecz bronie przed nim w defensywie.
Armia Zachodnia z czarnymi sloniami bez zmian bedzie wspierav inkaska brygade chaosu na sumerskiej ziemii.


cheos 2015-05-12 22:50:51
Za chwilę dołączy Zara i nie wiem jeszcze kto przeciw nam.

cheos 2015-05-19 13:37:05
"Armia Zachodnia z czarnymi sloniami bez zmian bedzie wspierav inkaska brygade chaosu na sumerskiej ziemii."

:D

cheos 2015-05-19 13:37:49
I jak ja mam teraz wam pomóc a nie się mścić?

Bobek1971 2015-05-19 13:57:40
no z dobrego serduszka jeno :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 11:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "wielki i malutcy" (bombel79)
bombel79, Bobek1971, Cola
Beny Pakty odtajnione 1 2015-06-21, 11:04
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Pakt Wzajemnego Zrozumienia" (bombel79)
bombel79, hechter
LDeska Pakty tajne 1 2010-01-15, 14:15
LDeska
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Pakt Przyjazni i Zaufania" (bombel79)
bombel79, geo
wnuczus Pakty już nie (f)tajne 3 2012-10-03, 22:11
wnuczus
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Pakt trzech" (bombel79)
bombel79, cule, lukgin
wnuczus Pakty nie(tajne) 1 2011-11-15, 21:40
wnuczus

Czas generowania strony : 1.32 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group