www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Oficjalny Regulamin Dyplo6
Author Message
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-01-11, 00:30   Oficjalny Regulamin Dyplo6

1. Gra

1.01 Gra dyplo6 jest organizowana przez forum społecznościowe Civilization.org.pl (zwane dalej forum) i wszyscy uczestnicy gry wyrażają zgodę na wykorzystywanie dowolnych fragmentów, zdjeć, screenów itp. z gry Dyplo6 do promocji ww strony.
1.02 Organizatorzy gry komunikują się z graczami przez forum i zamieszczenie tam informacji dla gracza jest równoznaczne z ich dostarczeniem do gracza
1.03 Przystąpienie do gry jest równoznaczne z akceptacją ninijeszego regulaminu
1.04 Administratorem gry jest Bodek (zwany dalej Adminem):) i ma on decydujące zdanie co do interpretacji poniższego regulaminu (podobało mi się to zdanie zaczerpnąłem je żywcem z regulaminu Dyplo4)
1.05 Gra odbywa się na Civ4Bts na specjalnie przygotowanym Modzie Dyplo6 (zwanym dalej Modem). Szczegóły w dziale Mod Dyplo6.
1.06 Każdy gracz dowodzi jedną nacją i gra tak aby ta dowodzona przez niego nacja uzyskała jak najlepszy rezultat w grze.
1.07 Czas na wykonanie tury to około 24 h czasu rzeczywistego ale może on ulec skróceniu w razie wojny z innym graczem – szczegóły w dziale wojny
1.08 Zastępować gracza może tylko osoba nie uczestnicząca w Dyplo6. Zastępca może zastępować tylko jedną nacje jednocześnie.
1.09 Graczowi przysługuje jedno wejście do gry podczas jednej tury. Podczas tego wejścia zobowiązany jest do wykonaniu ruchów i wciśnięcia EoT.
1.10 Logując się do gry używamy nicków które mamy na forum. Nie zmieniamy nicków do logowania na nazwy władców których używamy w kronice. Zabronione jest logowanie się do gry z nazwą gracza zawierającą polskie znaki.
1.11 Zabroniona jest teleportacja jednostek za wyjątkiem szczególnych przypadków wymienionych w dziale Teleportacja.
1.12 Zabronione jest porzucanie nacji lub celowe granie na jej niekorzyść. W szczególności dotyczy to oddawania za darmo miast sojusznikom podczas wojen lub nie bronienie własnego kraju przed atakiem.
1.13 Ocenę czy łamany jest regulamin w tym zakresie podejmuje admin i jego decyzja jest ostateczna.
1.14 Zabronione jest wykonywanie podwójnego ruchu podczas wojny.
Podwójny ruch to działanie jednego gracza, polegające na wykonaniu ruchu jednostkami po nieprzyjacielu w starej turze i przed nieprzyjacielem w nowej turze. Wyjątki opisane są w dziale Wojny.
1.15 Zabronione jest włączanie w opcjach gry „Autopromocji jednostek” oraz „autoeksploracji” (w pewnych sytuacjach działania te imitują wykonanie podwójnego ruchu)
1.16 Zabronione jest przekazywanie jakichkolwiek jednostek pomiędzy graczami.
1.17 Zabroniona jest kradzież technologi oraz zmiana ustrojów za pomocą szpiegostwa (wyłączone Modem)
1.18 Zabronione są wszelkie działania polegające na sztucznej ingerencji w mechanikę gry lub obchodzenie ograniczeń narzuconych Modem.
1.19 Zabronione są wszelkie działania mające na celu ominięcie Regulaminu.
1.20 Adminowi przysługuje prawo do odebrania nacji dowolnemu graczowi za złamanie regulaminu oraz wyznaczenie nowego gracza na to miejsce, lub też do nałożenia na gracza innej kary za złamanie regulaminu.
1.21 Adminowi przysługuje prawo do cofnięcia tury gdy złamany został regulamin.

1.22 Adminowi przysługuje prawo do zmianu regulaminu.
1.23 Zabrania się wywoływania sztucznych wojen których celem będzie ominięcie mechaniki gry lub obejście jej (przesunięcie stolicy, zniwelowania niezadowolenia, spalenia sojusznikowi miasta które może zostać zdobyte przez wroga itp)
1.24 Zabronione jest rozprzestrzenianie korporacji w nowo założonym mieście. Zakaz dotyczy tylko tury w której miasto powstało.
1.25 Zabronione jest przebywanie w grze podczas przeładowania tury.
Last edited by Bodek on 2011-03-05, 12:36; edited 3 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-01-11, 00:31   

2. Mod Dyplo6
Mod ma celu zbilansowanie lub całkowite wyłączenie pewnych elementów gry, które (zdaniem Admina) są zbyt silne lub zbyt słabe

& 1. Zmiany w jednostkach wojskowych i budynkach
1. Słoń siła obniżona do 7
2. Słoń -20% do jednostek uzbrojonych w proch
3. Sword bonus od ataku na miasto rośnie z +10% do +25% (Dotyczy też wszelkich uniklanych opartych na swordzie czyli Pret, Jaguar, Galic Warior)
4. Galera ładowność zwiększona do 3
5. Galeon ładowność zwiększona do 4
6. Transportowiec ładowność zwiększona do 6
7. Lotniskowiec ładowność zwiększona do 4
8. Egipski rydwan skasowana odporność na first strike
9. Imp skasowano mobility
10. Pretorian siła obniżona z 8 do 7
11. Katafrakt siła obniżona z 12 do 11.
12. Galeon holenderski siła obniżona z 6 do 5. ładowność bez zmian 4.
13. Camel archer dodano zdolność atakowania jednostek konnych w pierwszej kolejności w bitwie poza miastem (analogicznie jak Kmerskie Słonie)
14. Kmerski słoń Balista siła obniżona do 7 ale bez tej kary -20% do jednostek gunpowder.
15. Aztecki ołtarz miał 50% krótsze niezadowlenie za ścinkę - obniżone do 40%

$ 2. Zmiany w surowcach i ulepszeniach terenu
1. Surowiec Bronz widoczny od początku
2. Surowiec Konie widoczny od początku
3. Surowiec Gold, Silver, Gems - zrównane. Wszystkie dają tyle samo kasy z pola
+1 gold za goły surowiec
+1 produkcji +6 gold za kopalnię
4. Zbudowanie kolei obniża o 1 produkcję żywności na tym polu.

& 3. Zmiany związane z powrotem Nuków do świata Dyplo
1. ICBM niedostępne
2. Tactical Nuke koszt zwiększony z 250 do 1000
3. Tactical nuke zasięg zwiększony z 4 do 7
4. Tactical nuke wymagany dodatkowy tech Radio
5. Tactical nuke koszt utrzymania 100 gold na ture
6. Tactical nuke limitowany do max 2 szt na państwo
7. Manhatan Project koszt zwiększony z 1500 do 3000
8. Fission koszt zwiększony z 5 500 do 10 000 kolbek
9. Schrony przeciwatomowe można budować zanim ktokolwiek ukończy Manhatan Project (kolejna forma ochrony przed Nukami szybciej dostępna)

& 4. Zmiany w mechanice gry
1. Promocja Commando dostępna od Feudalizmu (combat 4 wymagane bez zmian)
2. Każdy generał dodany do dowolnej jednostki posiada wbudowaną zdolność do poruszania się po obcych drogach (jak Commando)
3. Projekt Internet niedostępny
4. Usunięto misje szpiegowskie: kradzież techa, zmiana ustroju, zmiana religi
5. Zwiększona maxymalna ilość graczy z 18 do 32
6. Zablokowano możliwość przekazywania jednostek (modem)
7. Zablokowano możliwość przekazywania kasy (dla graczy - nie dotyczy Admina)
8. Future Tech umożliwia transfer golda, odkrywa mapę (jak satelity), wymianę map (jak papier)
9. Admin zaczyna z odkrytym Future Tech
10. Minning Corp osłabiony do 0,8 młotka za każdy surowiec
11. Minning Corp teraz wymaga Assemblay Line
12. Wszystkie Corporacje osłabione współczynnikiem korygującym 50% dla map Standard i Large
13. Ustawiono zestaw startowy dla każdej nacji 3 sety, 3 worki, 5 wariorów + 1 woj/scaut w zależności od nacji
14. Zmniejszono rozmiar map generowanych przez skrypt do odpowiednio:
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_DUEL: (4,3),
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_TINY: (6,4),
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_SMALL: (9,6),
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_STANDARD: (12,9),
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_LARGE: (15,12),
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_HUGE: (18,15)
rozmiar podawany w sektorach 1 sektor to 4x4 pola.
Gra Dyplo6 na mapie LARGE
15. Poprawione skalowanie wymagań questów do rozmiaru mapy i ilości miast (nie będzie questów jak w D4 zbuduj 43 zamki - ale za to odpowiada Anion )
16. Zlikwidowane wszelkie bonusy do walki z Barbami dla poziomu Noble (na takim będzie gra)
Last edited by Bodek on 2011-01-27, 15:10; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-01-11, 00:31   

3. Wojny

3.01 Podczas wojny obowiązuje zasada wykonywania ruchów naprzemiennie przez strony konfliktu - patrz punkt 1.14. Jeden z graczy rusza się jako pierwszy i ta kolejność obowiązuje przez cały czas trwania wojny.
Czas wykonywania tury zostaje wtedy podzielony na dwie części.
3.02. Podczas pierwszych około 11 godzin podwójny ruch jest całkowicie zabroniony. Koniec tego okresu zostaje ustalony na godzinę 21.00
3.03. Po upłynięciu tego czasu dopuszczalne jest wykonanie ruchu z pomięciem zakazu podwójnego ruchu ale tylko w tej jednej turze.
3.04 Opuszczenie tury podczas wojny nie zmienia kolejności ruchów.
3.05 Opuszczenie tury przez gracza ruszającego się jako pierwszy oznacza że tura ta mu przepadła. Nie może on wejść po swoim przeciwniku i wykonać pominętej tury.
3.06 Zakaz podwójnych ruchów obowiązuje także w turze poprzedzającej wypowiedzenie wojny. Gracz nie może podczas jeszcze trwającego pokoju ruszyć się jako drugi a w następnej zaatakować jako pierwszy.
3.07 Gracze mogą odstąpić od zasady wykonywania tur naprzemiennie za obustronną zgodą.
3.08 Gracze powinni grać FAIR i starać się wykonywac tury jak najszybciej to możliwe aby nie blokować innych. Szanujmy się wzajemnie i szanujmy swój wolny czas.
3.08 Pomimo ograniczeń narzuconych modem i regulaminem nie ma sprawiedliwej równowagi pomiędzy ruszającym się jako pierwszy i jako drugi.
Istnieją istotne różnice i w niektórych sytuacjach lepiej jest być tym pierwszym a w innych tym drugim. Gracz przystępując do wojny ma tego świadomość i nie będzie zgłaszał kiedykolwiek pretensji z tego tytułu.
3.09 Gracz atakujący państwo które nie prowadzi z nikim wojny może dowolnie wybrać czy chce się ruszać pierwszy czy drugi i zgodnie ze swoją decyzją wykonać atak.
3.10 Gracz dołączający do trwającej już wojny musi dostosować kolejność wejść do trwającej już wojny.
3.11 W przypadku skomplikowanych sytuacji i wojen pomiedzy wieloma państwami gracz mający wątpliwości pownien skonsultować się z Adminem co do kolejności ruchów na wojnie.
3.12 Jeśli gracz chce zaatakować jednostki wrogie lub miasto a na tym samym polu znajdują się również jednostki państwa trzeciego ma on obowiązek sprawdzić czy istnieje pakt Jawny łączący te kraje mówiący o wspólnej obronie
3.13 Jeśli taki pakt istnieje atakujący przed atakiem ma obowiązek wypowiedzieć wojnę wszystkim państwom których jednostki są na tym polu a które mają podpisany stosowny pakt jawny.
3.14 Jeśli paktu jawnego nie ma gracz może atakować wybiórczo jednostki według własnego uznania
3.15 Zabronione są wszelkie działania celowo zmierzające do wykonania podwójnego ruchu podczas wojny.
3.16 Złamaniem regulaminu jest sama próba doprowadzenia do takiego ruchu a niekoniecznie sam ruch a także namawianie do tego innych graczy.
3.17 Zabronione jest wypowiadanie wojny podczas pierwszych 10 turek gry. Zakaz obowiązuje od tury 0 do 9 włącznie.
3.18 Wojnę można wypowiedzieć najwcześniej w turze 10.

Dodano nowy punkt jako szczególny przypadek 3.06
3.19 Dozwolone jest wypowiedzenie wojny i zaatakowanie podwójnym ruchem jeśli gracz który ma być zaatakowany ruszał się PRZED agresorem w turze poprzedniej a w turze ataku zwleka z wykonaniem swojej tury i nie loguje się do gry.
Taki atak może nastąpić gdy do końca czasu pozostało mniej niż 4 godziny w/g civstats.
Last edited by Bodek on 2011-02-14, 16:35; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-01-11, 00:32   

4. Teleportacja jednostek

Teleportacja jednostek występuje gdy wypowiadamy wojnę lub zrywamy OB z innym krajem a ma on jednostki na naszym terenie lub nasze są na jego.
Występuje ona również gdy jednostki obu krajów stoją na tym samym polu i wypowiadamy wojnę.
4.01 Zabronione jest celowe ustawianie własnych jednostek w taki sposób który wymusi na wrogu teleportację albo (w wyniku wypowiedzenia wojny samemu) spowoduje teleportację wrogiej armii.
4.02. Teleportacja jednostek jest zabroniona oprócz przypadków wyszczególnionych poniżej.
4.03 Dozwolone jest teleportowanie pojedynczych jednostek wroga ze swojego terenu jak i pojedynczych własnych z terenu wroga w turze w której nastąpiło wypowiedzenie wojny lub zerwanie OB.
4.03 Teleportowane jednostki nie mogą się ruszyć w tej i następnej turze jak również nie mogą one być zaatakowane ani samemu atakować.
4.04 Zabronione jest celowe wypowiadanie fikcyjnych wojen w celu teleportacji jednostek.
4.05 Dozwolona jest teleportacja dowolnie dużej liczby jednostek w jednym konkretnym przypadku.
Jednostki wkroczyły na nasz teren wbrew woli gracza i pomimo wystosowania oficjalnego wezwania do opuszczenia granic (w turze w której wkroczyły) i wyznaczeniu trasy nie zastosowały się do tego wezwania. Teleportacja jest dozwolona w następnej turze po niezastosowaniu się do wezwania, nie natychmiast poprzez zerwanie umowy OB.
Gracz wezwany do opuszczenia granic nie ma obowiązku wracać wyznaczoną trasą (jest to tylko jego dobra wola) ale jeśli nie opuści granic jego wojsko może zostać teleportowane. W turze teleportacji i bezpośrednio po niej jednostki te nie mogą nikogo atakować choć same mogą zostać zaatakowane.
4.06 Jeśli gracz zauważy obcą armię na własnym terenie później niż w pierwszej turze marszu musi dać drugiej stronie minimum tyle czasu ile jej zajęło dotarcie tutaj.

Komentarz Admina:
Podpisanie OB to zysk płynący z miedzynarodowych szlaków ale i ryzyko związane z możliwością wykorzystania naszych dróg przez obce państwo. Zapewnienia w kronice lub paktach tajnych o nieprzekraczaniu granic są tylko umową między graczami i ich złamanie nie jest złamaniem regulaminu.
Jeśli Gracz komuś nie ufa to niech nie podpisuje OB.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-01-11, 00:32   

5. Przekazywanie miast oraz złota

5.01 Przekazywanie złota bezpośrednio między graczami jest zabronione Pośrednikiem w takich transakcjach musi być państwo Admina
5.02 Dozwolne jest handel złotem lub miastami w następujących przypadkach
5.03 Podział łupów na wspólnej wojnie
5.04 Zapłacenie okupu w złocie lub miastach za zaprzestanie wojny
5.05 Wynagrodzenie dla sojusznika za przyłączenie się do wojny.
5.06 Wymiana miastami celem uregulowania przebiegu granic.
5.07 Zabronione jest oddawanie miast celem zakończenia gry.
5.08 Zabronione jest przekazywanie miast które są w bezpośrednim zasiegu wojsk nieprzyjaciela
5.09 Zabronione jest przekazywanie miast które spowoduje teleportacje jednostek
5.10 Każdorazowo przekazywanie miast lub złota podlega ocenie admina czy nie nosi ono znamion obejścia regulaminu
5.11 Każde przekazanie miasta lub złota musi zostać ogłoszone w kronice.
5.11 Przekazanie miasta może nastąpić tylko po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Admina oraz wyłącznie po otrzymaniu jego zgody na taką transakcję.
5.12 Wyzwolenie miasta poprzez opcję Liberate nie jest przekazaniem i jest Dozwolone w dowolnym momencie jeśli tylko nie znajduje się ono w zasięgu operacyjnym wojsk nieprzyjaciela oraz jeśli w wyniku wyzwolenia nie nastąpi teleportacja wojsk.
Last edited by Bodek on 2011-02-14, 16:38; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-01-11, 00:34   

6. Kronika i Kalendarium

6.01 Kronika i kalendarium jest obowiązkowe.
6.02 Każdy gracz może w kronice pisać prawdę lub kłamać według własnego uznania z zastrzeżeniem następujących zdarzeń.
6.03 Obowiązkowe są wpisy w kronice o : wypowiedzeniu wojny, podpisaniu pokoju, przekazaniu miasta, otrzymaniu miasta, zdobyciu miasta, odkryciu religii, narodzinach wielkiego człowieka, zbudowaniu cudu światowego.
6.04 Kto nie lubi i nie chce bawić się w kronikę niech się nie zapisuje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-01-27, 15:17   

7. Państwo Admina

7.01 Państwo Admina nie uczestniczy w walce o zwycięstwo w grze i jego istnienie ma tylko znaczenie techniczne.
7.02 Zabronione jest wypowiadanie wojny lub podpisywanie OB z Państwem Admina
7.03 Na każde żądanie Admina gracz ma obowiązek przekazać Adminowi swoje mapy.
7.04 Na każde żądanie Admina gracz ma obowiązek przekazać Adminowi żądaną przez niego kwotę złota (lub złota na turę) lub dowolne miasto. Admin ma obowiązek uzasadnić takie żądanie na forum gry.
7.05 Gracze mają obowiązek natychmiast po spotkaniu dowolnej innej nacji w grze zdjąć swoje punkty szpiegowskie z Państwa Admina
7.06 Zabronione jest szpiegowanie Państwa Admina, a także wykonywanie jakichkolwiek misjj szpiegowskich względem niego.
7.07 Pańśtwo Admina jest pośrednikiem wszelkich wymian złota między graczami a także przekazywania miast.
7.08 Admin będzie organizował konkursy lub zakłady bukmacherskie w grze a ewentualne wygrane wypłacane będą przez państwo Admina, ewentualne przegrane też przyjmuje Admin.
7.09 Zabronione jest nakładanie embarga, żądania zwrotu miast i jakichkolwiek innych podobnych rezolucji (umożliwianych przez Pałac Apostolski, ONZ lub inne budynki) względem Państwa Admina
7.10 Z punktu widzenia wszystkich graczy teren państwa Admina jest terenem niedostępnym dla jakichkolwiek jednostek i ma być traktowany jako teren neutralny, niezaludniony i nie przeznaczony do wykorzystania w jakiejkolwiek formie.
7.11 Zabronie są wszelkie wredne, podstępne, złośliwe, celowe i niecelowe, przypadkowe i nieprzypadkowe, działania wobec Państwa Admina o których twórca regulaminu nie pomyślał.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Oficjalny Regulamin Dyplo 7
cheos Dyplo 7 13 2012-04-30, 15:14
cheos
No new posts Announcement: Kronika Dyplo6
wnuczus Dyplo #6 786 2011-11-15, 00:50
Rudi2
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Wojny w Dyplo6
Bodek Dyplo #6 0 2011-02-09, 18:04
Bodek
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Ogłoszenia Dyplo6
Bodek Dyplo #6 43 2011-10-14, 13:26
Bodek
No new posts Announcement: Zastępstwa w Dyplo6
Bodek Dyplo #6 170 2011-10-19, 09:10
Rihiter

Czas generowania strony : 0.44 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group