www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Moved by: LDeska
2010-10-30, 23:54
Zmiana ustawień do gier multiplayer
Author Message
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 50/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Posted: 2010-10-30, 15:17   Zmiana ustawień do gier multiplayer

Tak sobie myślę iż mimo tego że nie można stosować modów w grach MP civ5 to możliwe jest wspólne edytowanie plików konfiguracyjnych na komputerach gracza A i gracza B.
Przy założeniu iż wprowadzane będą tylko najistotniejsze zmiany ogólnie zaakceptowane to pomysł chyba ma sens. Zmiany musiałby byc wprowadzone na komputerach wszystkich graczy. Zmian nie może być dużo żeby nie zrobił się bajzel i musza być omówione i zaakceptowane.
Proponuję następujące:
1) Zmniejszenie ujemnego bonusu za obronę na otwartym terenie z -33% na -25%
2) Dodanie do murów obronnych bonusu walki 100% przeciwko konnicy
3) Przesunięcie otwarcia opcji zaokrętowania o jedną technologię morską dalej
4) Zwiększenie range maszyn oblężniczych, katapulta itp., o +1 i zlikwidowanie limitu iron dla maszyn oblężniczych
5) Zmniejszenie ilości młotków potrzebnych na grannary, market o -20%
6) Zmniejszenie ilości młotków potrzebnych na barack i arsenal o -10%
7) Zmniejszenie maintanance budynków o -1 przy warunku że minimalny maint. to 1
8) Zwiększenie ilość młotków potrzebnych za grecką kawalerię o +5%
9) Zwiększenie ujemnego bonusu do ataku przez rzekę. Teraz nie opłaca się budować miast przy rzekach.
10) Zwiększenie ilości młotków potrzebnych do budowy wonders o +15%.
11) Zmniejszenie bonusu Chinskiego Generała z +45% na +40%
12) likwidacja bonusu +100 do obrony przeciwko atakowi archer egipskich rydwanów. To nie jest atak konnicy tylko range. Trzeba zmienić typ jednostki rydwan z konnicy na archer.


Myślę że tak zbilansowana gra byłaby bardziej ciekawa.

Jak macie jakieś dodatkowe pomysły to piszcie.

Może zrobimy ankiety i głosowanie nad tymi zmianami?
Last edited by Nefliqus on 2010-10-30, 20:49; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8316
Piwa: 84/70
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2010-10-30, 16:58   

do tego potrzebny bylby mod
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4712
Piwa: 48/43
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2010-10-30, 17:13   

Zdecydowanie nie zgadzam się z likwidacją limitu żelaza dla machin to by w raz z większym rangem zdebalansowało grę

Uważam też że cudy są ok dają niewiele kosztują niewiele
Nie wiem również co da zmiana o 5% wartości generała chińskiego ?
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Centurion 



Helped: 9 times
Age: 35
Joined: 24 Feb 2008
Posts: 10005
Piwa: 52/22
Location: Poznań
generał broni  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Przeżycie w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac CIV5  III miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  II miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2010-10-30, 17:59   

11 z 12 pomysłów jest głupie :P
_________________
- Dlaczego Poniatowski przeniósł stolicę do Warszawy?
- Bo chciał oddychać wiejskim powietrzem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 50/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Posted: 2010-10-30, 18:44   

Centurion wrote:
11 z 12 pomysłów jest głupie :P


fajnie a może coś więcej byś napisał. Dyskusja nad konkretnymi zmianami na tym etapie nie ma chyba sensu. To są tylko propozycje. Najpierw trzeba odpowiedzieć na pytanie czy przeprowadzenia takich zmian jest realne i czy ma poparcie graczy. Cel to zwiększenie atrakcyjności gier MP poprzez edycje plików konfiguracyjnych. Twoja krytyka nie była zbyt konstruktywna. :)

a tak a propos to wydaje mi się że możliwe byłoby zastąpienie jednej z civek dostępnych w MP inna np. Mongołami. Podoba Ci się pomysł? :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Centurion 



Helped: 9 times
Age: 35
Joined: 24 Feb 2008
Posts: 10005
Piwa: 52/22
Location: Poznań
generał broni  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Przeżycie w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac CIV5  III miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  II miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2010-10-30, 18:52   

nie chce mi się dyskutować z ludźmi którzy proponują zmiany bo nie radzą sobie w grze. :P

Zamiast wymyślać niestworzone rzeczy proponuję nauczyć się grać i poznać dobrze mechanizmy jakie są w civ5 a potem dopiero (gdzieś za pół roku? :P ) wyjeżdżać z propozycjami zmian :P
_________________
- Dlaczego Poniatowski przeniósł stolicę do Warszawy?
- Bo chciał oddychać wiejskim powietrzem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Beny 



xfire: fcbeny
Helped: 50 times
Age: 30
Joined: 12 Mar 2006
Posts: 9054
Piwa: 65/13
Location: Czerniejewo
generał dywizji  Złoty order za specjalne zasługi - system Dyplo, PBEM, FFA, losujący, civilopedia  Brązowy zlotowicz - 2 zloty  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4  Złoty gracz w demokrację - GwD1-admin  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2010-10-30, 19:19   

Przychodzi nowy gracz, chce zagrać a Ty mu wyjeżdżasz, że ma sobie tak i tak pliki pozmieniać. No nie wiem... ;)
_________________
278
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8316
Piwa: 84/70
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2010-10-30, 20:06   

widzisz Nefliqus kto by mial zmienic? 2K Games? watpie szczerz, beda balansowac gre wg
uznania fanow, tylko trzeba to im zglaszac a nie tutaj. (strona fanatykow)
A mod jak to mod, nie kazdy bedzie go mial, lepiej grac w cos uniwersjalnego
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 50/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Posted: 2010-10-30, 20:19   

Centurion wrote:
nie chce mi się dyskutować z ludźmi którzy proponują zmiany bo nie radzą sobie w grze. :P

Zamiast wymyślać niestworzone rzeczy proponuję nauczyć się grać i poznać dobrze mechanizmy jakie są w civ5 a potem dopiero (gdzieś za pół roku? :P ) wyjeżdżać z propozycjami zmian :P


no commnets, Ty i tak za pół roku będziesz budował same konie.

Beny wrote:
Przychodzi nowy gracz, chce zagrać a Ty mu wyjeżdżasz, że ma sobie tak i tak pliki pozmieniać. No nie wiem... ;)


i to jest problem, takie zmiany zmniejszają stabilność gry

scooby_doo_pl wrote:
widzisz Nefliqus kto by mial zmienic? 2K Games? watpie szczerz, beda balansowac gre wg
uznania fanow, tylko trzeba to im zglaszac a nie tutaj. (strona fanatykow)
A mod jak to mod, nie kazdy bedzie go mial, lepiej grac w cos uniwersjalnego


zmiany nie są takie trudne do zrobienia, większość rzeczy zapisana jest w plikach xml, trudniej jest ustalić co zmieniać i zdobyć akceptację dla tych zmian.

Celem nie jest ułatwienie rozgrywki tym co sobie nie radzą tylko uatrakcyjnienie jej przez zwiększenie liczby opcji rozwoju i zmniejszenie różnicy pomiędzy optymalną ścieżką rozwoju a jej alternatywą. Teraz jest tak że gra czasami jest przegrana już na samym początku, już po wylosowaniu civki.
Last edited by Nefliqus on 2010-10-30, 20:52; edited 6 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 42
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23336
Piwa: 19/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2010-10-30, 23:55   

Takie zmiany to tylko modem a nie edytując pliki gry, tego by nikt nie dopilnował i jak Beny dobrze pisze - mając taką podrasowaną civkę ciężko by było namówić kogokolwiek nowego do gry..

Moim zdaniem poczekajmy z modyfikowaniem gry - po pierwsze jest za wcześnie i ja nadal się uczę tej gierki, po drugie trochę racji Cent ma - zawsze jest pokusa do obniżania siły tego czy tamtego bo wydaje się za mocne. Jest też drugie podejście - spróbować tego użyć ;) Po trzecie tych zmian zrobiło by się zaraz multum i połowa ludzi by się zgadzała z nimi z druga połowa wręcz przeciwnie. A znając talent moich rodaków jestem pewny że pojawiła by się jeszcze trzecia połowa która nie zgadzałaby się z pozostałymi dwoma :D

Dlatego zostawmy pliki gry jak są a te modyfikacje zróbmy w modzie - dla chętnych. Tylko jeszcze trzeba znaleźć jelenia (o przepraszam, OCHOTNIKA) co takiego moda zrobi, przetestuje i to wszystko za darmo w czasie wolnym :) no i jeszcze innego ochotnika który by zebrał opinie graczy i spróbował ustalić zakres zmian... praca dość trudna moim zdaniem :luka: ale jak chcesz to załóż wątek w Warsztacie Civ-modera i zacznij ustalać co i jak zmieniać... właściwie to przeniosłem ten wątek do warsztatu, możesz próbować ustalać co i jak zmienić. :oczami:
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Rudi2


xfire: rudi22222
Helped: 6 times
Age: 97
Joined: 23 Mar 2007
Posts: 7558
Piwa: 202/69
Location: z Gotham City
generał dywizji  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo5  II miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w sezonie GOTM - I sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - I sezon Maxman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Maxman  Wygrany jeden GOTM - 12 wygranych 
Posted: 2010-10-31, 00:44   

Nefliqus wrote:
Centurion wrote:
nie chce mi się dyskutować z ludźmi którzy proponują zmiany bo nie radzą sobie w grze. :P

Zamiast wymyślać niestworzone rzeczy proponuję nauczyć się grać i poznać dobrze mechanizmy jakie są w civ5 a potem dopiero (gdzieś za pół roku? :P ) wyjeżdżać z propozycjami zmian :P


no commnets, Ty i tak za pół roku będziesz budował same konie.


No, to prawda ale inna prawda jest taka, że ta lama na tym się zna teraz jak i za pół roku znał się będzie najlepiej.
Oby Dyplo było dla mnie łaskawe a Cent zachorował na końską grypę ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Inermis 



xfire: Inermis
Helped: 1
Age: 34
Joined: 11 Oct 2010
Posts: 152
Postawił 2 piw(a)
Location: Warszawa
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2010-10-31, 12:29   

http://civilization.org.p...83cf337c#155303
Quote:
A set of cautious tweaks designed to address some of balance issues without significantly altering core gameplay. I'm not trying to change too much, just obvious disparities and weaknesses.

Version 9.0
Works with patch 1.0.0.62

Improvements:
Mine now gets +1 at Dynamite.
Iron now gives the same +1 bonus with a mine as Aluminum, Coal, Uranium
Pastures get +1 with Fertilizer to make the Pasture resources more attractive.

Great People Improvements:
Manufactory gets +1 with Electricity
Manufactory now provides Iron, Coal, Alumnum, Uranium, just like a Mine, and gets the same bonus with these resources as a Mine. Now there is no disincentive to build it on top of a Mine.
Customs House +1 with Banking
Customs House now provides Gems, Gold, Silver and gains the same bonus with these resources. Customs Houses can be built on these resources to replace a Mine, providing a strategic choice between hammers and gold.
Academy gets +1 at Education, Scientific Theory and Computers, to scale better with Eras.
Academy no longer removes jungle.
Landmark gets +1.

Wonders
Colossus yield increased, from +1 to +2 on water tiles. No longer becomes obsolete.
The Great Wall also no longer becomes obsolete.

Buildings
Stable build cost reduced 50% to 50. Also gives mounted units +15xp. Significantly more useful now, as it is actually worthwhile if you plan on building many horse units.
Barracks, Armory, Military Academy build costs reduced about 30%. Makes these buildings more attractive.
When Lua coding becomes more usable, I have some more ideas about these.
Arsenal build cost reduced 25%.
Courthouse cost reduced to 160, maintenance reduced to 4. Makes annexing slightly more attractive vs. Puppeting.
Watermill maintenance reduced to 1. Cost reduced to 100This simply made no sense before, when compared to a Granary.
Granary, Watermill both get +1 with Engineering.

Units
The Chariot Archer class upgrades to Crossbowmen rather than knights.
Submarines can upgrade to nuclear subs.

Combat
-33% penalty on flat land reduced to -15%. The high disadvantage for defenders on open terrain was too strong, making ranged sniping too easy and was also possibly one of the major reasons for the high power (some say overpower) of mounted units, since on open terrain they could hit and run heavily penalized defenders with impunity. The base penalty also overshadowed fortification, the basic Shock promotion, and even attacking across rivers. However, removing the penalty is possibly too big of a change. Furthermore, defenders can often Fortify on open terrain immediately upon moving there, something that can't be done on rough terrain. I believe this provides a careful medium, giving a +10% to units that take the time to fortify, but a -15% otherwise. Fast advance on open terrain is penalized, but a slow advance with fortification keeps just a slight advantage on defense.
Floodplains, Oasis also have -15% penalty as well. Marsh and Fallout retain a -33% penalty.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 50/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Posted: 2010-10-31, 18:12   

Inermis wrote:
http://civilization.org.pl/forum/viewtopic.php?p=155303&sid=baeddfc25da62ee4d250b47e83cf337c#155303
Quote:
A set of cautious tweaks designed to address some of balance issues without significantly altering core gameplay. I'm not trying to change too much, just obvious disparities and weaknesses.

Version 9.0
Works with patch 1.0.0.62

Improvements:
Mine now gets +1 at Dynamite.
Iron now gives the same +1 bonus with a mine as Aluminum, Coal, Uranium
Pastures get +1 with Fertilizer to make the Pasture resources more attractive.

Great People Improvements:
Manufactory gets +1 with Electricity
Manufactory now provides Iron, Coal, Alumnum, Uranium, just like a Mine, and gets the same bonus with these resources as a Mine. Now there is no disincentive to build it on top of a Mine.
Customs House +1 with Banking
Customs House now provides Gems, Gold, Silver and gains the same bonus with these resources. Customs Houses can be built on these resources to replace a Mine, providing a strategic choice between hammers and gold.
Academy gets +1 at Education, Scientific Theory and Computers, to scale better with Eras.
Academy no longer removes jungle.
Landmark gets +1.

Wonders
Colossus yield increased, from +1 to +2 on water tiles. No longer becomes obsolete.
The Great Wall also no longer becomes obsolete.

Buildings
Stable build cost reduced 50% to 50. Also gives mounted units +15xp. Significantly more useful now, as it is actually worthwhile if you plan on building many horse units.
Barracks, Armory, Military Academy build costs reduced about 30%. Makes these buildings more attractive.
When Lua coding becomes more usable, I have some more ideas about these.
Arsenal build cost reduced 25%.
Courthouse cost reduced to 160, maintenance reduced to 4. Makes annexing slightly more attractive vs. Puppeting.
Watermill maintenance reduced to 1. Cost reduced to 100This simply made no sense before, when compared to a Granary.
Granary, Watermill both get +1 with Engineering.

Units
The Chariot Archer class upgrades to Crossbowmen rather than knights.
Submarines can upgrade to nuclear subs.

Combat
-33% penalty on flat land reduced to -15%. The high disadvantage for defenders on open terrain was too strong, making ranged sniping too easy and was also possibly one of the major reasons for the high power (some say overpower) of mounted units, since on open terrain they could hit and run heavily penalized defenders with impunity. The base penalty also overshadowed fortification, the basic Shock promotion, and even attacking across rivers. However, removing the penalty is possibly too big of a change. Furthermore, defenders can often Fortify on open terrain immediately upon moving there, something that can't be done on rough terrain. I believe this provides a careful medium, giving a +10% to units that take the time to fortify, but a -15% otherwise. Fast advance on open terrain is penalized, but a slow advance with fortification keeps just a slight advantage on defense.
Floodplains, Oasis also have -15% penalty as well. Marsh and Fallout retain a -33% penalty.


widziałem to już, mi się wydaje że te zmiany są zbyt mocne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Inermis 



xfire: Inermis
Helped: 1
Age: 34
Joined: 11 Oct 2010
Posts: 152
Postawił 2 piw(a)
Location: Warszawa
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2010-10-31, 21:34   

Moim zdaniem Twoje były zbyt mocne, bo zamieniały zbyt wiele czynników na raz.. Tutaj.. zobaczymy, trochę wydają się przesadzone( 50% mniej Oo) ale wcześniej tych budynków w ogóle się nie opłacało budować.. zobaczymy co to zmieni w praktyce.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 39
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10483
Piwa: 63/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2010-11-01, 16:52   

zmiana kosztu budynkow tkaich jak baraki o 10% nie rozwiazuje problemu, bo i tka sie ich nie ebdzie budowalo... wg mnie minimum to 25%... poza tym po co promocje? oczywiscie, do leczenia sie... ech...
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Announcement: Spis nacji i ustawień domowych
Richards II LIGA 2 2011-05-14, 21:38
arturius1977
No new posts Announcement: Spis nacji i ustawień domowych
Richards Ekstraklasa 1 2011-06-02, 19:12
Maiar
No new posts Announcement: Spis nacji i ustawień domowych
Richards I LIGA 10 2011-05-20, 17:20
Guest
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "zmiana kolejnosci na wojnie" (ScoobyDoo)
ScoobyDoo, cheos, cule, domel, jarek1333
wnuczus Pakty już nie (f)tajne 1 2012-10-03, 21:05
wnuczus
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Trójprzymierze II - zmiana władcy" (Centurio
Centurion, barnaba, Rudi2
LDeska Pakty Tajne 4 2009-06-12, 11:17
LDeska

Czas generowania strony : 0.35 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group