www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Jednostki religijne
Author Message
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10365
Piwa: 59/4
Location: Marki
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-12-21, 13:35   Jednostki religijne

1. Szaleńcy religijni (religious madman) - wymagana alchemia oraz obecna w miescie religia panstwowa, wymagane: warsztat alchemika, koszt 20 mlotków, 4 siły, -75% przeciw jednostkom łuczniczym i gunpowder, +100% sily przeciw jednostkom konnym, melee i siege, nie broni się (atakowany ginie); przestarzaly po odkryciu gunpowder, -2 zadowolenia gdy w miescie; ginie po ataku, bez możliwości upgrade
2. Krzyzowiec (crusider)– wymagane gildie oraz teokracja (civik) i obecna w miescie religia panstwowa, koszt 135 mlotkow, 14 sily, -50% przeciw jednostkom gunpowder, 2 punkty ruchu, bez możliwości upgrade, przestarzaly po odkryciu rifling
3. Fanatycy religijni (religious fanatic)- wymagane alchemia, teologia oraz gunpowder, a także religia panstwowa obecna w miescie; wymagane: warsztat alchemika, 8 sily, -50% przeciw jednostkom gunpowder, +100% przeciw melee, konnicy, siege, nie broni się (atakowany ginie); koszt 45 młotkow, przestarzaly po odkryciu asembly line, -2 zadowolenia gdy w miescie; ginie po ataku, bez możliwości upgrade
4. Husyta (hussite)- wymagany gunpowder oraz teokracja (civik) i obecna w miescie religia panstwowa, koszt 70 mlotkow, 8 sily, posiada city defence I, woodsmen I, guerilla I, combat I, bez możliwości upgrade przestarzaly po odkryciu assembly line
5. Dzialo boga (God's cannon)– wymagany steel, divie right oraz teokracja (civik), koszt 80 mlotkow, sila 8, 50% na wycofanie się, +100% atakujac gunpowder, wbudowany collateral damage I, -50% przy ataku na maisto, bez możliwości upgrade przestarzaly po odkryciu plastics
6. Wojownik o wiare (Fighter-of-Faith)– wymagany fundamentalizm oraz civik fundamentalizm, rifing oraz religia panstwowa, koszt 90 mlotkow, sila 18, bez możliwości upgrade, przestarzaly po odkryciu robotics
7. Mudżahedin (Mudzahedin)– wymagany fundamentalizm oraz rocketry oraz rifling oraz civic fundamentalizm, 100 mlotkow, sila 20 +75% przeciw armour, startuje z promocja guerilla I oraz woodsmen I, bez upkeepu, bez możliwości upgrade
8. Samobojca (Suicide bomber)– wymagany fundamentalizm i plastik oraz civik fundamentalizm i religia panstwowa w miescie oraz centrum terorystyczne, 22 sily +100% ataku na miasto, 100 mlotkow, niewidzialny dla większości jednostek, jednostka narodowa (nie wiecej niż 9 jednostek)
9. Terrorysta (Terrorist)- wymagany fundamentalizm i radio oraz civik fundamentalizm i religia panstwowa w miescie oraz centrum terrorystyczne, niewidzialny dla większości jednostek (jak szpieg) 2 ruchu 120 mlotkow, jednostka narodowa (może być max 3) niszczy budynki oraz zatruwa wode za 50% punktow szpiegowskich, po wybudowaniu Manhattan Project może powodowac efekt „nuklear meltdown” za bardzo duzy koszt (ciezko określić, to trza przetestowac); nuklear meltdown może być wykonany wyłącznie gdy jest wlaczony civik fundamentalizm; poczworne ryzyko zlapania przy wykonywaniu misji (tzn. misja udana ale pacjent zmarl)
10. Piesc boga (Fist of God)- wymagany kompozyty, komputery i fundamentalizm oraz civik fundamentalizm i religia panstwowa w miescie, 50 sily, +25% przeciw gunpowder, 2 ruchu, 320 mlotkow, jednostka pancerna

Zmiany w civikach

Zmiany w techach:
Alchemia – wymaga priesthood i pismo 250 kolbek daje: możliwość budowy „warsztat alchemika” oraz „szalenca religijnego” i „fanatyka religijnego”, dead end tech.
Fundamentalizm - wymaga nacjonalizm oraz prawo boskie, koszt 2400 kolb, umozliwia civika fundamentalizm, wymagany przy wojownika o wiare, mudżahedina, teroryste, oraz budynek centrum teorystyczne dead end tech

Zmiany w budynkach:
Alchemist lab - +10% nauki, +10% młotków +10% zlota +1 chory, umozliwia budowe religius fanatic oraz religious bomber koszt 100 mlotkow
Centrum terrorystyczne – cud narodowy – może być 1 w calym panstwie, wymaga fundamentalizm oraz civik fundamentalizm (to niekoniecznie, jeśli się nie da), koszt 600 mlotkow (generuje 1 pkt na proroka): umozliwia budowe terorystow
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Jednostki religijne
Pierwsze podejscie - uwagi chetnie widziane
bombel79 Rada Mędrców 22 2009-11-25, 12:32
bombel79
No new posts Wojny religijne
bombel79 Gadanie o Civ(VI)kowym graniu 4 2017-10-08, 23:23
Eferalga_500
No new posts Dyplo 5 inaczej - Wojny Religijne
Richards Dyplo #5 39 2009-09-25, 18:36
cheos
No new posts Jednostki koreańskie
LDeska Gadanie o Civ(4)kowym Graniu 6 2007-08-16, 09:58
LDeska
No new posts Nowe jednostki (niereligijne)
bombel79 Bombel - Anion 1 2009-12-16, 16:05
bombel79

Czas generowania strony : 1.55 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group