www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Civiki ech civiki... :)
Author Message
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-17, 11:18   Civiki ech civiki... :)

Obecnie mamy 25 civikow... w tym 5 bazowych... generalnie jest tak zrobione ze bazowe civiki nic nie robia...
co wiecej niektore civiki "niedomysle" tez nic nie robia :) no bo takie serfdom to jest dobre jedynie dla spi (zeby mogl wrocic na svlavery)... wasalism wykorzystuje sie prze 10 turek raz na 10 gier... ktos powaznie jechal na panstwie policyjnym? no chyba tylko PEter :)

wg mnie jesli kilka przypakowanych civikow:
- monarchia - czasami duzo lepsza niz reprezentacja, ktora jest pol gry dalej (albo z piramid)
- biurokracja (swietna na male mapki gdzie jest 5-6 miast)
- slavery (mozna na nim jechac cala gre)
- mekrantylizm (fajnie jest miec dodatkowego specjaliste w kazdym meiscie, co nie?
- organised i teokracja (oba stosuje sie wymiennie, i tu chyba jest nienajgorzej)

jest tez kilka slabych albo bardzo przecietnych - police state, vassalage, serfdom, srednie (albo lepiej: sytuacyjne) sa free trade (w 1 vs 1) czy free religion (on jest ok w single play)
i teraz: mamy 2 opcje:
- nie dodajemy civiki (wtedy oslabylbym monarchie (wyzszy koszt utrzymanie) i slavery (jakis minus do zdrowia?), biurko
- dodajemy civki (po 1 civiku w kazdym pionie oraz mozna byloby pomyslec o nowej "zakladce" wojna (moze byc w innym ujeciu niz kiedys proponowalem)...

wg mnie brakuje odpowiednio civikow:
w 1-szej: jakiegos civika miedzy monarchia a reprezentacja... czegos co pozwoli sie rozwijac w epoce mackow i rycerzy...
w drugiej - brakuje jakiegos wczesnego civika... moze cos z bonusem do specjalistow?
w trzeciej jest spory wybor, ale z kolei konczy sie na emancypacji... a moze to uprzemyslowienie ktore proponowal Anion? tylko moze z bonusem do budynkow i minusem do zdrowia? taki civik na 15-20 turek...
w czwartej zdecydowanie brakuje czegos wczesnego... jakis barter czy cus... no i merkantylizm zmienilbym z dowolnego specjalisty na kupca... o ile sie da...
w piatek hm... moze moj fundamentalizm z jednostkami religijnymi? :)
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 41
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23295
Piwa: 12/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2009-11-17, 11:32   

Pańszczyzna jest bardzo przypakowana na prędkości szybkiej, wtedy większość rzeczy robol robi jedną turę i naprawdę to jest mocny ustrój.
Państwo policyjne - moim zdaniem dla gier 1vs1 to całkiem dobry ustrój, rzadko go używamy bo jest późno...
Monarchia - no jest bardzo silna i zależnie od mapy może być lepsza albo gorsza.
Free Religion jest dość ciekawe w grach 1 vs 1 bo mamy zwykle około 3 religii, można z tego zrobić 3 zadowalacze w mieście a ze świątyniami 6...

Dawaj dokładne propozycje Bombel, będziemy się pastwić nad nimi :)
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 41
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszów
starszy plutonowy  Brązowy order za specjalne zasługi - modder forum  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2009-11-17, 11:52   

Kilka moich propozycji:
1. Startowe doktryny nic nie dają i powinny być bez kosztu (albo chociaż mieć obniżony koszt jak w AXP), chociażby m.in. dlatego, że monarchia jest dużo lepsza od despotyzmu, a koszt utrzymania mają ten sam.
2. Slavery: dodać +1 niezadowoloną (czerwoną) gębę w każdym mieście; czyli gracz musiałby zadbać o ten jeden surowiec-zadowalacz więcej niż przy startowej doktrynie lub szybko zrównoważyć np. władzą dziedziczną, jeżeli marzy mu się ścinka. Poza tym jeżeli mankamentem jest fakt, że można na nim jechać całą grę, dodałbym stopniowo z czasem zwiększanie się niezadowolenia w państwie poprzez ujemne bonusy z budynków (np. +1 niezadowolona gęba z budynku X, +1 niezadowolona gęba z budynku Y, +2 niezadowolone gęby z budynku Z itd.).
3. Serfdom: dodatkowo +1 żarełko od farm i podnieść koszt z niskiego do średniego.

Nowe doktryny:
I kolumna: zobacznie federalizm w AXP [Anion_XPack - będę często używał tego skrótu]. Może wart rozważenia?
II kolumna: doktryna pozwalająca na robienie woja z połączonych sił młotków i żarcia, czyli za cenę zastoju miast (jak Worker i Settler). Gdzieś już to proponowałem. Rozważcie to.
III kolumna: mogę przystosować industrializm z AXP tak jak pisze Bombel, ewentualnie w inny sposób (np. inne propozycje: dodatkowy młotek z kopalni i kamieniołomów lub +15% młotków w każdym mieście itp.)
IV kolumna: Globalizacja z AXP jeśli chodzi o coś późniejszego (oczywiście do ewentualnego zmodyfikowania), jeżeli chodzi o coś wcześniejszego to barter wydaje się być najodpowiedniejszym pomysłem, trzeba tylko go opracować.
V kolumna: tutaj kult przodków z AXP niezbyt się nadaje do 1vs1 czy teamów (raczej żaden gracz nie pozostanie dłuższy czas bez religii). Odpowiednio dopracowany fundamentalizm mógłby być dobrym pomysłem. Boję się tylko później o odpowiednie przygotowanie jednostek (od strony graficznej oczywiście, bo oprogramowanie przy tym do bułka z masłem).
_________________
Gdy kobieta jęczy w nocy, to nie warczy w dzień.
Last edited by anion on 2009-11-17, 11:54; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-17, 11:55   

konkretnie... no dobra:
1. Government
monarchia - upkeep najwyzszy (nie bedzie sie oplacalo jej utrzymywac przy duzych panstwach)
federalism - -50% kosztów utrzymania panstwa (czy czegos tam.. wiecie lepiej) dostepny przy biurokacji, upkeep sredni
police state - kurka... sam nie wiem... korci mnie zeby podkrecic... czyli dac 50% produkcji i cofnac bonus z war warriness... upkeep najwyzszy
2. Law
Eye for the Eye - +2 exp dla jednostek oraz -10% science; dostepny przy priesthood, upkeep sredni
Vassalge - farma +1 mlotek oraz kazda jednostka kosztuje 1 monetke
Biurko - +33% mlotkow +33% nauki, upkeep sredni
3. Labour
slavery - dodatkowo -10% nauki
serfdom to co jest plus 1 moneta z farmy utrzymanie niskie
industrialization - budynki +50% produkcji, +4 chore buzki, upkeep wysoki

4. Trade
merkantilism - zamiast 1 wolnego specjalisty 1 kupiec 9a nie inzynier czy naukowiec)
barter - +1 szlak +1 zlota z mlyna, warsztatu i wiatraka dostepny od "currency" :) (troche glupio :)
free trade - sam nie wiem...

5. Religion
civiki dosc zbalansowane, dodalbym fundamentalizm: mozliwosc budowania poznych jednostek religijnych, minus do nauki i zlota

acha, trzeba byloby odchudzic biurokracje i rpzeniesc ten bonus do irygacji do np mechanizacji...
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 41
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszów
starszy plutonowy  Brązowy order za specjalne zasługi - modder forum  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2009-11-17, 12:13   

Police state naprawdę bym nie ruszał.
Zmiany w monarchii zbyt drastyczne i nie wiem czy ekonomia wytrzyma zanim dojdziesz co czegoś dalej. Koszt średni powinien być w sam raz.
Eye for the eye fajna rozpiska, ale nazwa jakoś wyjątkowo mi nie pasuje do systematyki nazw pozostałych doktryn.
Vassalage młotek od farm? Spowoduje to, że ustawiając odpowiednie kombo doktrynowe otrzymamy efekt, że wszystkie usprawnienia są od ... wszystkiego. :/ Lepiej już trzymać się tych kromeczek...
Biurko na pewno chodziło Ci o 33% nauki? Myślałem, że chodziło tylko o obniżenie w stolicy bonusu z +50% do +33% młotki/monety.
Slavery pomysł ok.
Serfdom też całkiem.
Industrialization te 50% to trochę za dużo. Jak połączysz z OR to masz wtedy 75%! :przestraszony: Ja bym dał +25% i 3 "zielonych". Upkeep jak pisałeś.
Z tym merkantylizmem to muszę sprawdzić.
Barter dałbym od matematyki (stanowczo lepiej to wygląda niż od waluty :) ). Z monetami poprzestałbym na warsztatach (tym bardziej, że wiatraki i młyny do zbudowania dostępne będą dopiero później).
_________________
Gdy kobieta jęczy w nocy, to nie warczy w dzień.
Last edited by anion on 2009-11-17, 12:17; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-23, 16:06   

Co powiecie na:

Civiki - zmiany
Government:
Monarchia – dodatkowo: chatki, osady i wioski rosna o 25% wolniej (jak to będzie wyglądało w turkach?)
Federalizm - -75% kosztu wynikającego z ilości miast (dobrze mysle, to wystarczy?) dostępny od edukacji
Police state – dodatkowo: umozliwia budowe piechoty zmotoryzowanej oraz jednostek „obrony kraju”

Law:
Nie mam nazwy  ale dzialanie - +2 doswiadczenia, +25% kosztu setow i workow, dostępne od priesthood
Wasalizm – umozliwia budowe jednostek zacieznych, i jeszcze jakis bonus… nie mam pomyslu…
Biurokracja – dodatkowo: usprawnienia są budowane o 25% wolniej

Labour
Slavery – dodatkowo -10% nauki
Serfdom – dodatkowo +1 monetka z farmy
Nowy civik: industrialization +33% do budowy budynkow, +3 chore buzki, dostępne od industrialization

Trade
Barter dostępny od matmy… hm… a może +1 szlak handlowy i +50% do budowy marketplace i grocer? Utrzymanie średniowysokie
Merkantylizm- daje wolnego KUPCA

Religion
Teokracja - +1 doswiadczenia z każdego budynku religijnego Religi panstwowej (temple, monastry, katedra i budynek wielkiego maista),, umozliwia budowe kilku wczesnych jednostek religijnych, bez spreadu niepaństwowej religii
Fundamentalizm – umożliwia budowe poznych jednostek religijnych, -25% nauki -25% zlota -25% wielkich ludzi

PS
jak uwazacie, barter z bonusem do mlynow i wiatrakow czy raczej do budowy marketow i grocerow?
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 41
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23295
Piwa: 12/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2009-11-23, 21:29   

Monarchia - nie rozumiem sensu - chcesz osłabić Monarchię ale ci nie wyszło bo chatka rośnie 10,20,40=70 tur a będzie 12,25,50=87 tur, niewielka różnica...
Federalizm - nie za silne to-to jest? Poza tym sąd daje 50%, to razem 125% wyjdzie, tak to civka o ile wiem liczy...
Police state - co to za jednostki? Coś mi umknęło chyba bo nie wiem nic o tej obronie kraju a piechotę zmot. to daje tech przecież...
ten nowy z +2XP - dobry, daje balans: idziesz w wojo to nie idziesz w rozwój
Wasalizm - no może choć trochę ułatwmy utrzymanie tej machiny wojennej, może niech koszt tej doktryny będzie najniższy albo +1 szlak handlowy na miasto?
biurko - ok ale niech stolica ma +75% młotków żeby w sumie było +50% w stolicy (chodzi mi o produkcję tylko)
niewolnictwo - ja bym wrzucił coś z niezadowoleniem. Z drugiej strony ludziki i tak się buntują po ścince, więc może niech będzie to do nauki
pańszczyzna - ok, będzie naprawdę silna bo już teraz jest niezastąpiona na niektórych ustawieniach
uprzemysłowienie - nie za słabe to? kuźnia daje +25%, fabryka jeszcze, zorg rel. - w sumie bonusów jest dużo i te 25% w późnym okresie gry niewiele znaczy a choroba - różnie ale może być bardzo ważna. Acha i jaki koszt utrzymania?
barter - bardzo fajny, ten bonus do rynku i spożywczaka spowoduje że często się go będzie używać. Młyny i wiatraki to rzadkie ulepszenia więc bym został przy oryginalnym twoim pomyśle
merkantylizm - jak najbardziej za
teokracja - ja bym dał +1XP wbudowane i +1XP od tych religijnych, bo zwykle nie mamy tych budynków wcale w miastach produkcyjnych więc nie przesadzimy z XP a wyrównuje to możliwość robienia tych nowych jednostek. W sumie super zmiany
fundamentalizm - strasznie przycięte te minusy... nie wystarczy samo -25% do nauki? Nie da się na tym grać inaczej niż na szybki atak...

Generalnie super zmiany. Martwi mnie tylko to że nie-uduchowieni dostają po tyłku przez pojawienie się tylu nowych ustrojów...
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-24, 08:33   

lesio lesio.. nie wierzysz w aniona i w bombla :)

czy nie pisalem ze postaramy sie zrobic zeby kazd non-spi mial 1 doktryne (czyli government, law, labour, trade, religion lub war) gdzie bedzie mogl dokonywac zmian tak jak spi? czli np grasz nacja org+cre (Zara) i mozesz co 5 turek zmieniac utroje z kolumny Law... nacja fin+cha bedzie mogla dowoli zmieniac co 5 turek ustroje w kolumnie trade...

rozne drzewka maja rozna moc (ciagle jest czesc civikow bardzo uniwersalnych albo najlepszejszych) wiec przypisanie kolejnej kolumny z civikow tez bedzie elementem balansu (bo przecie sa 2 traity, a "wolna kolumna" bedzie tylko 1)... no i jest to oslabienie spi, bo przy 36 civikach (i tak sytuacyjnych) to mialby zdecydowanie za dobrze...

tylko jeszcze sprawa jak to anion zaimplementuje, bo z tego co pamietam to napisal mi ze pomysl niezly, zrobi go ale jeszcze nie wie jak :)
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-24, 13:39   

Co do civikow to:
Monarchie chce troche osłabić… tzn. nie chce jej zupełnie wyrugowac… poza tym chce wprowadzic kilka zmian które nieco oslabia chatki…
Police state – tak te 2 jednostki to świeży pomysl (z niedzieli :) pichota zmotoryzowana będzie poruszala się o 2 kratki o sile porownywalnej do piechoty, a ta druga jednostka (nie mam pomyslu na nazwe, podoba mi się Home Guards albo Volkssturm :) będzie tania jednostka obronna… w tym modzie trzeba będzie trzymac sporo woja nie tylko w 2 miastach frontowych)
federalizm- nie znam sie na mechanice... no generalnie ma premiowac duze panstwa ktore umieja sobie poradzic z problemem zadowolenia
wasalizm powinien byc bez utrzymania... jasna sprawa :)
niewolnictwo nei chcialem neizadowolenia bo to byloby za duzo
uprzemyslowienie chcialem dac +50% ale anion mnie przekonal ze za duzo... choc wg mnie uprzemyslownienie (o ile sobie poradzi ze zdrowiem) i tak jest najsilniejszym civikiem w tej grupie... to co, moze +33%? :) czy trzymamy sie pelnych cwiartek? :)
o co chodzi z biurkiem? uprzez "usprawnienia" rozumiem efekty pracy roboli... nieprawdaz?
teokracje chce oslabic, bo jednostki typu husyta, fanatyk czy krzyzowiec beda na prawde mocne...
fundamentalizm jest mocno przyciety, bo... no wiesz, w obecnym ukladzie jednostki "fundamentalistyczne" sa nieco przygiete... wiec jak ktos chce je uzywac to niech placi :)
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 41
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23295
Piwa: 12/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2009-11-24, 14:47   

Może to być dość skomplikowane z implementacją tej darmowej kolumny do zmieniania. Lepiej moim zdaniem byłoby przypisać tą kolumnę do cechy ale wtedy siłą rzeczy spi traci trochę na znaczeniu bo będą zwykle 2 darmowe kolumny...

No nic, spróbujmy z tymi ustawieniami - zobaczymy jak to wychodzi w praniu.

Co do reszty - jest super, uwagi tylko mam do:
uprzemysłowienie - niech będzie to 33%, lepsze to niż 25% :)
biurko - myślałem o budynkach w miastach :wstyd: dobra to cofam co napisałem wcześniej

Reszta jest moim zdaniem dość dobra aby to wypróbować :)
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-24, 15:53   

na razie wymyslilem zeby byl trzeci trait :)

i ten trait bedzie dawal "ceche spi" w konkretnej kolumnie :)

czyli bedzie 6 nowych pseudo-traitow: odpowiadajacych kazdej z kolumn civikowych...

zrobilem juz wstepne przypisanie i troche malo mam z kolumny law oraz religion (przywodcy duchowi dostali juz ceche spi, i troche malonaturalnie to wyglada...)

acha, wrzucam civiki wojskowe, do oceny :)

Civiki wojskowe

Mass army – dostępne od Iron Working: +25% do produkcji wojska, kilka darmowych jednostek, upkeep najwyższy
Full scale war – dostępne od biurokracji: +100% great general, baraki, stajnia, doki, lotnisko +1 zadowolenia, umożliwia draft piechoty i piechoty zmechanizowanej, upkeep sredni
Military infrastructure – dostępne od military science +25% do budowy budynkow, +25% do szybkości prac workow, upkeep wysoki
Combined forces – dostępne od military tradition :kazda jednostka startuje z promocja commando oraz desant, +25% punktow szpiegowskich upkeep niski
Technological advantage – dostępne od assembly line: +20% nauki, upkeep najnizszy
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2009-11-25, 08:39   

bombel79 wrote:
Combined forces – dostępne od military tradition :kazda jednostka startuje z promocja commando oraz desant, +25% punktow szpiegowskich upkeep niski

:przestraszony: :przestraszony: :przestraszony:

Bombel to jest totalnie Niezbalansowane z resztą, totalnie...

No i brakuej mi doktryny startowej z jaką zaczynamy, czyli wywal jedną i wstaw podstawową,
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-25, 08:48   

wg mnie przeceniacie role comando... szczegolnie ze mowimy o wyborze pomiedzy jednym civikiem dajacym sporo a drugim... zreszta bodzio, od wylapywania mis-balansu beda testy... przeciez ja nie mowie ze myslac o tych wszystkich zmianach (przy stosunkowo duzej ich liczbie) dam glowe ze wszystko bedzie zbalansowane...

ale skoro uwazasz (a jestes ekspertem od commando) to zamiast bonusa szpiegowskiego damy jakiegos spowalniacza :) -25% do produkcji jednostek i dostepne od industrialization

lepiej?

PS
bodzio, chyba masz racje :) teraz lepiej? :)

PS2
bodzio, wez sie bardziej tym modem zajmij... bo ja zupelnie dzialam po omacku...

PS3
doktryn jest teraz 6 w kazdej kategorii... nie podalem bazowej... mozemy ja nazwac "brutalism" :)
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Last edited by bombel79 on 2009-11-25, 08:50; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
anion 
Civ Moder


xfire: anionex
Helped: 1
Age: 41
Joined: 07 Apr 2006
Posts: 677
Location: Rzeszów
starszy plutonowy  Brązowy order za specjalne zasługi - modder forum  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2009-11-25, 09:00   

Startowy civic wojskowy (tzw. zerowy) proponuję podebrać z AXP 0.6 (Militia).
Bombel, może coś podpatrzysz z AXP i odpowiednio zmodyfikujesz.
Obejrzyj 6 wrzuconych screenów z zajawki odnośnie AXP 0.6, której premierę zapowiedziałem na dzisiejsze popołudnie.
_________________
Gdy kobieta jęczy w nocy, to nie warczy w dzień.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10367
Piwa: 59/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2009-11-25, 09:11   

ogladalem anion, ogladalem (choc pobieznie, bo nie widac od jakiego techu sa civiki)... ale chyba bedziemy sie trzymac zasady ze tech poczatkowy nic nie daje...
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts civiki
bombel79 Bombel - Anion 0 2009-12-21, 13:28
bombel79

Czas generowania strony : 0.43 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group