www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Opened by: Peter
2009-10-29, 08:27
Pakt "ambasada rosyjska w kraju konopii" (gaston)
Author Message
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 42
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23380
Piwa: 20/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2009-10-26, 23:51   Pakt "ambasada rosyjska w kraju konopii" (gaston)

Pakt numer 269, założony 2009-06-26 09:57:40 przez gaston (Imperium Gastona)


Nazwa paktu: ambasada rosyjska w kraju konopii

Zaproszone do paktu nacje:
Twórca: gaston
C4Angel
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 42
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23380
Piwa: 20/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2009-10-26, 23:51   

gaston (Imperium Gastona) 2009-06-26 09:58:20
witam wladce holandii - jestesmy bliskimi sasiadami wiec rzeknijcie jak widzicie nasza granice

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-06-27 21:46:09
Musze wejsc do gry i sie zastanowic, napisz co proponujesz,

gaston (Imperium Gastona) 2009-06-28 09:09:01
proponuje bys mi zostawil jedno konkretne miejsce na poludnie od siebie ( jedyne miejsce gdzie moge w miare sensownie miasto postawic)
masz jakichs sasiadow, ktorzy ci zagrażaja? moze moglbym jakos pomoc

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-06-29 22:37:53
trzeche sasiadow naciska na mnie granicami :/ jakos podzielimy to poludnie, za 2-3 tury zwiedze je do konca to Ci powiem co proponuje.

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-01 11:17:33
kto z toba sasiaduje poza francuzem?

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-03 11:55:36
cos sie malo odzywasz - jak widzisz podzial tego poludnia?


C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-05 12:06:02
Miałem ostanio dużo roboty, w sumie przeskoczyly mi ze 3 tury na szczescie wszystko mialem pokolejkowane. Podzial poludnia hmm, szczerze to nie mam pojecia, musze najpier scoutem podejsc do ciebie i zwiedzic. jest miedzy nami miejsca na 3-4 miasta jakos sie podzielimy, puki co ze wszystkich trzech strony nastaja na mnie granicami, a wiec... :/

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-07 19:10:22
cos ponoc sie nie mozecie dogadac z Hindusami, jak to na prawde wyglada?

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-13 17:46:45
Jeżeli mówisz o Peterze to faktycznie dziwne, napisalem do niego dwa razy jedyne co mi napisał to żebym ograniczyl kulture i nic wiecej, po za tym wrzucil na mnie cale szpiegostwo a wiec zrobilem to samo. Przypuszczam że Peter zobaczył obok siebie w jego mniemaniu "świeżynke" i chcial mnie atakować, trochę się przeliczył bo od początku gry tłukę wojsko i obecnie politycznie też nie narzekam :)

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-13 17:50:23
Powiedz mi jak rozplanujemy ten teren miedzy nami.
Jeżeli nie masz nic na przeciwko to chetnie postawił bym miasto przy wodzie z lewej strony a Twoja jest reszta ok ? Bedziesz mogł postawic niezle miasto z prawej strony a potem dokonywac dalszych ekspancji na wschód. Dzięki temu nie odetne Cie od innych dróg ekspansji niz przez moje ziemie :)
Ze swojej strony proponuje sojusz militarny, jestem wspólnie w sojuszu jeszcze z dwoma innymi nacjami, ale które to, będę Ci mógł zdradzić dopiero jak się zdecyduejsz. Co Ty na moją propozycje ?

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-13 22:47:46
dobrze zgadzam sie na tki podzial ziemi

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-16 13:45:44
A co powiesz ma militarny sojusz ?Przypuszczalnie szykuje sie wojna, gdybys wspomogl mnie i Deba, najprawdopodobniej zajelibismy miasta na gorze, wowczas oddal bym Ci jedno z miast na dole, tak zeby kazdy na tym zyskal, co Ty na to ?

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-16 13:47:57
z kim ta wojna?
generalnie tak ale wolałbym zebys załozył kolejny pakt dla zainteresowanych

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-17 00:25:12
Masz na mysli tutaj oddzielny pakt na forum ?, za ile moglbys wspomoc mnie militarnie ? Przypuszczam ze woja zacznie sie w parę tur. Woja z Martinem i to raczej on bedzie atakowac, przypuszczam ze Peter sie dolaczy. Razem z Tobą bedzie 4 na 2. Oni mysla że jestem sam. Deb specjanie trzyma wojsko od mojej granicy zeby wygladalo jak by pilnowal sie z mojej strony. 3 sojusznik nie dlugo dotrze do mnie wojskiem, jest jeszcze 5 sprzymierzeniec ktory zbiera wojsko. Pytanie za ile mogbys znalesc sie wojskiem w moich granicach ?

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-17 01:35:02
4-5 tur

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-17 13:30:32
Napisz jeszcze na co możemy liczyć, tzn jakie i ile jednostek, musimy dobrze wszystko rozplanowac.

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-19 13:27:20
Zaczeło sie, mozesz do mnie jechac juz wojskiem ?

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-28 11:17:45
sorki ale nawet nie wiedzialem co powiedziec - pogubiłem sie w roznych plotkach :/ z tego co widze to peter mnie tez chce zjechac zatem sadze ze stoimy po jednej stronie. jesli uderzymy na raz to mamy szanse - jesli masz czasem szpiega na jego terenie moglby byc wielce pomocny.

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-28 18:57:49
widze cały jego teren, a tak btw. gdybys ragował wcześneij to może bym nie stracił miasta :/ puki co mamy pokój.

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-28 19:00:51
Za ile byłbyś gotowy do ataku na niego, on ma miasto zaraz obok ciebie, ja mogę sobie zrobić do niego drogę pod pretekstem że prowadzę drogę do Ciebie i być tam w 2 tury, potem mogli byśmy ruszyć na górę i może bym odzyskał swoje miasto a reszte się dalej ustalimy, w kazdym razie za ile byś mógł być pod jego miastem ?

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-28 19:23:10
Podprowadz do niego drogę, ja też zacznę prowadzić, muszę odpoczekać jeszcze chyba ze 3 tury ponieważ jakieś mniej więcej 7 tur temu podpisalismy pokoj. W każdym razie obecnie część armi Petera jest z drugiej strony jego kraju i tam stoi ponieważ tam jest jakaś wojna, druga cześć jest u martina ponieważ są tam zgrzyty Martin vs Deb i chyba bummbumm. a wiec spokojnie mamy czas na ustawienie się pod miastem patera razem. nastepnie jak mu wypowiem wojne to albo bedzie wracal jazda do okola przez tereny Martina i dopiero do siebie, albo pojdzie miedzy moimi miastami a tam bez problemu zatlukę jego jazdę swoimi pikami.

C4Angel (Imperium C4Angela) 2009-07-28 19:23:19
To co robimy ?

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-28 20:04:27
peter ma jeszcze jedno miasto kolo mnie - ja mysle ze za 2 tury bede gotowy do ataku na niego - jesli wtedy zaatakujesz Hage pewnie nie wytrzyma i oba bedzie musial oddac

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-28 20:06:23
nie ma sensu atakowac caloscia na jedno miasto on tam ma teraz dwa slonie w Hadze kilku lucznikow - wazne jest wiedziec co sie dzieje na drugim froncie peter - z kim on ma jeszcze wojne?

gaston (Imperium Gastona) 2009-07-28 20:07:31
a co do reakcji wczesniej to moje wojsko bylo wtedy u Rycha a do Ciebie drogi nie bylo - ale wiem dałem ciała i przepraszam z to...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 10:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt " Ambasada Rzymsko (pawelt) - Rosyjska (peter)&quo
pawelt, Peter
LDeska Pakty tajne 1 2010-09-23, 21:52
LDeska
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Sprawa rosyjska" (Maiar)
Maiar, ScoobyDoo, wraith
wnuczus PAKTY NIE(TAJNE) 0 2011-11-18, 21:51
wnuczus
No new posts Sticky: Pakt "londyńsk wyprawa Piotra I po nauki" (gaston)
gaston, domel
LDeska Pakty tajne i kroniki 1 2009-10-26, 23:51
LDeska
No new posts Sticky: Pakt "konferencja na dachu swiata" (gaston)
gaston, Peter
LDeska Pakty tajne i kroniki 1 2009-10-26, 23:51
LDeska

Czas generowania strony : 0.29 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group