www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic

d10finalmodv1.9version

Moved by: Bodek
2014-11-10, 22:36
Mod D10 v1.9 final version
Author Message
Bodek 


Nieznany

xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 42
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
  Posted: 2014-09-11, 08:51   Mod D10 v1.9 final version

Mod powinien się znaleźć w katalogu
.........\Sid Meier's Civilization 4\Beyond the Sword\Mods\

Nie w katalogu My Games czy Moje dokumenty
Mod może być tylko w jednym miejscu
Jeśli będzie i w prawidłowym miejscu i w katalogu My Games to nie będzie działał
W takiej sytuacji proszę usunąć go z katalogu My games
Poprawnie wczytany Mod D10 powinien wyświetlać w prawym górnym rogu ekranu startowego napis:
Dyplo10 v 1.9

Gra odbędzie się na mapie Large 17x17
24 graczy +1 Admin =25 nacji na mapie

Dyplo10 v 1.9.rar
Pobierz Plik ściągnięto 254 raz(y) 1.28 MB

Last edited by Bodek on 2014-11-10, 22:37; edited 4 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 


Nieznany

xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 42
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2014-09-13, 08:25   

Znalezione błędy:

- Ostał się jeden relikt po zmianie wprowadzonej przez Scoobiego w D8
nie wpływa na bieżącą rozgrywkę dlatego nie będę podmieniał wam moda, do poprawki (1 minuta roboty) przed następną edycją
- Protective miał +100 do budowy więzień, skasowałem to jednak przeoczyłem Indyjski budynek unikalny Mausoleum który też jest więzieniem, tam ten bonus dla Protectiva pozostał. :/
Nie ma to na szczęście wpływu na grę bo nie gramy "Unrestricted Leaders"
a żaden orginalny przywódca Indyjski nie jest Protective
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 


Nieznany

xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 42
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2014-09-13, 09:02   

Zmiany wprowadzone w Modzie Dyplo10 v 1.9 względem moda Dyplo8

1. Możliwość migracji wielich ludzi dołączonych do miast. Koszt odłączenia 20 gold
2. Możliwość odbudowywania cudów światowych które uległy spaleniu.
3. Grenadier +50% w walce z Rifleman, było +50% tylko przy ataku na rifle
4. Submarine +100% do ataku na Pancerniki (ma powstać papier-nożyce-kamień) Pancernik zatapia niszczyciela, niszczyciel zatapia łódź podwodną, łódź podwodna zatapia pancernika
5. Promocja Drill1 daje +20% odporności na obrażenia masowe
6. Traity:
Org - traci bonus do budowy latarni
Cre - dostaje +1 kultury na ture zamiast +2, bonus do budynków zostaje
Phi +125% do wielkich zamiast +100%
Imp +60% do budowy osadników zamiast +50%
Prot - dostaje bonus +100% do budowy banków oraz +50% do budowy baraków, traci bonus do budowy więzień.
Fin - obniżenie bonusa do budowy marketu do +40%
7. Dodanie nowej jednostki Inkwizytor koszt 80 młotków, ruch 2, siła 0, limitowane do 3 na państwo (odwrotność misjonarza)
Inwkizytor usuwa jedną losowo wybraną religię niepaństwową z miasta. (szansa na powodzenie 50%)
Wymaga obecności własnej religii państwowej w mieście oraz wprowadzonej Teokracji
(wyjątek - nie usuwa religii obcej z jej świętego miasta)
8. Dodanie nowego budynku Holy Office koszt 80 młotków, +1 Hapy +2 gold +1 unhealthy
double production speed for Spiritual leaders. Wymagany do budowy Inkwizytorów.
Wymaga obecności własnej religii państwowej w mieście oraz wprowadzonej Teokracji.
9. Drobna zmiana w budynkach (Bank, Market, Grocer)
- bank daje +40% do kasy zamiast +50%
- w zamian +10% od surowca Gold i Silver
(bank może dawać obecnie od +40% do +60% w zależności od posiadanych surowców.)
- market daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Fur, Ivory, Silk, Whale
(market może dawać obecnie od +15% do +35% w zależności od posiadanych surowców.)
- grocer daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Banana, Wine, Spices, Sugar
(grocer może dawać obecnie od +15% do +35% w zależności od posiadanych surowców.)
Powyższe zmiany dotyczą też budynków unikalnych rzymskie Forum, angielski Bank i perska Apteka.
10. Corporacje
- Minning wymaga Industrialism (znacznie później)
- Ethanol wymaga Assemblay Line i Electricity (znacznie wcześniej)
11. Wszystkie nacje zaczynają z jednym i tym samym techem startowym "Koło"
12. Wymiar mapy dla mapy Large w skrypcie Dyplo zmieniony na 17x17.
Last edited by Bodek on 2014-09-13, 10:25; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 


Nieznany

xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 42
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2014-09-13, 12:23   

Suma wszystkich zmian w modzie "Dyplo10 v1.9" w porównaniu do czystej Civ BTS
(troszkę się tego zebrało przez te wszystkie lata gier w Dyplo)

Zmiany zasadnicze w mechanice i DLL:
0.1 Zwiększona maksymalna ilość graczy z 18 do 40.
0.2 Zablokowano możliwość przekazywania jednostek.
0.3 Zablokowano możliwość przekazywania złota (dla graczy - nie dotyczy Admina).
0.4 Ustawiono zestaw startowy dla każdej nacji 3 sety, 3 worki, 5 wariorów + 1 woj/scaut w zależności od nacji.
0.5 Każda nacja zaczyna z tą samą technologią "Koło".
0.6 Dodano możliwość migracji wielkich ludzi dołączonych do miasta. Koszt odłączenia 20 gold.
0.7 Dodano możliwość odbudowania cudów światowych które uległy spaleniu

1. Zmiany u liderów:
1.1 Cecha finansowy ma bonus +1 monetkę od pola z minimum trzema monetami (było z minimum dwoma) w zamian otrzymuje +40% do produkcji marketów.
1.2 Cecha zorganizowany traci bonus do produkcji latarni.
1.3 Cecha charyzmatyczny otrzymuje 100% bonus do produkcji wiezień
1.4 Cecha Cre - dostaje +1 kultury na ture zamiast +2, bonus do budynków zostaje
1.5 Cecha Phi +125% do wielkich zamiast +100%
1.6 Cecha Imp +60% do budowy osadników zamiast +50%
1.7 Cecha Prot - dostaje bonus +100% do budowy banków oraz +50% do budowy baraków

2. Zmiany w jednostkach wojskowych:
2.1 Sterowiec: zmniejszono zasięg do 6.
2.2 Bombowiec i stealth bombowiec: zwiększono zasięg odpowiednio do 10 i 14.
2.3 Camel archer: dodano zdolność atakowania jednostek konnych w pierwszej kolejności w bitwie poza miastem (analogicznie jak Kmerskie Słonie).
2.4 Egipski rydwan: skasowana odporność na first strike.
2.5 Galeon: ładowność zwiększona do 4.
2.6 Galera: ładowność zwiększona do 3.
2.7 Generał: może zbudować Akademie wojskową od Guilds zamiast do Military Science. Dodany do dowolnej jednostki posiada wbudowaną zdolność do poruszania się po obcych drogach (jak Commando).
2.8 Holenderski galeon: siła obniżona do 5, ładowność bez zmian 4.
2.9 Imp: skasowano mobility.
2.10 Katafrakt: siła obniżona do 11., dodano odporność na first strike
2.11 Khmerski słoń: balista siła obniżona do 7 ale nie otrzymuje kary -20% do jednostek gunpowder.
2.12 Lotniskowiec: ładowność zwiększona do 4.
2.13 Nuki: całkowicie niedostępne dla graczy.
2.14 Pretorian: siła obniżona do 7. Cena obniżona do 40 produkcji.
2.15 Słoń: siła obniżona do 7, -20% siły do jednostek uzbrojonych w proch,
2.16 Swordsman: zwiększono bonus od ataku na miasto do +35% (dotyczy też wszelkich unikalnych jednostek opartych na swordsmanie czyli Pretorianin, Jaguar, Galic Warior),
2.17 Transportowiec: ładowność zwiększona do 6.
2.18 Grenadier +50% w walce z Rifleman, było +50% tylko przy ataku na rifle
2.19 Submarine +100% do ataku na Pancerniki
2.20 Dodanie nowej jednostki Inkwizytor koszt 80 młotków, ruch 2, siła 0, limitowane do 3 na państwo (odwrotność misjonarza)
Inwkizytor usuwa jedną losowo wybraną religię niepaństwową z miasta. (szansa na powodzenie 50%)
Wymaga obecności własnej religii państwowej w mieście oraz wprowadzonej Teokracji

3 Zmiany w budynkach:
3.1 Arabska Madrassa: obniżono możliwość ustawienia kapłana do 1, zwiększona liczbę dostępnych naukowców z 2 do 3
3.2 Aztecki ołtarz, zmniejszono do 40% krótsze niezadowolenie za ścinkę ludności.
3.3 Egipski monument: obniżono możliwość ustawienia kapłana do 1.
3.4 Drobna zmiana w budynkach (Bank, Market, Grocer)
- bank daje +40% do kasy zamiast +50%
- w zamian +10% od surowca Gold i Silver
(bank może dawać obecnie od +40% do +60% w zależności od posiadanych surowców.)
- market daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Fur, Ivory, Silk, Whale
(market może dawać obecnie od +15% do +35% w zależności od posiadanych surowców.)
- grocer daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Banana, Wine, Spices, Sugar
(grocer może dawać obecnie od +15% do +35% w zależności od posiadanych surowców.)
Powyższe zmiany dotyczą też budynków unikalnych rzymskie Forum, angielski Bank i perska Apteka
3.5 Dodanie nowego budynku Holy Office koszt 80 młotków, +1 Hapy +2 gold +1 unhealthy
double production speed for Spiritual leaders. Wymagany do budowy Inkwizytorów.
Wymaga obecności własnej religii państwowej w mieście oraz wprowadzonej Teokracji

4 Zmiany w ustrojach i specjalistach:
4.1 Specjaliści dają +1 bonus, czyli obecnie:
4.1.1 Artysta 1 moneta 1 kolbka 4 kultury (było 1 kolbka 4 kultury).
4.1.2 Inżynier 3 młotki (było 2 młotki).
4.1.3 Ksiądz 1 młotek 2 monety (było 1 i 1).
4.1.4 Kupiec 4 monety (było 3 monety).
4.1.5 Naukowiec 4 kolbki (było 3 kolbki).
4.1.6 Szpieg 1 monetka 1 kolbka 4 szpiegostwa (było 1 kolbka 4 szpiegostwa)
4.2 Ustrój reprezentacja: ograniczono bonus naukowy dla specjalistów do +2.

5 Zmiany w surowcach i ulepszeniach terenu:
5.1 Surowiec Brąz widoczny od początku.
5.2 Surowiec Konie widoczny od początku.
5.3 Surowce Gold, Silver, Gems - zrównane. Wszystkie dają tyle samo monet z pola: +1 złota za goły surowiec, +1 produkcji +6 złota za kopalnię.
5.4 Zbudowanie kolei obniża o 1 produkcję żywności na tym polu.

6 Zmiany w naukach i cudach świata:
6.1 Alfabet: wynalezienie nie pokazuje, które technologie ma przeciwnik oraz które może wymyślać.
6.2 Feudalizmu: umożliwia nadanie jednostkom promocji Commando (zamiast od Military Science), wymagania pozostają bez zmian.
6.3 Gildie (Guilds): można generałem wybudować akademię wojskową (zamiast od Military Science).
6.4 Projekt Internet: niedostępny
6.5 Projekt Manhattan: niedostępny
6.6 Future Tech: umożliwia transfer złota, odkrywa mapę (jak satelity), wymianę map (jak papier). Pokazuje, które technologie ma przeciwnik oraz które może wymyślać. Admin zaczyna z odkrytym Future Tech.
6.7 The Stonehenge: koszt zwiększono do 150 ze 120.
6.8 The Colossus: koszt zwiększono do 400 z 250.
6.9 The Great Library: koszt zwiększono do 400 z 350.
6.10 The Great Lighthouse: zmniejszono bonus ilości do szlaków handlowych do +1 z +2.

7 Szpiegostwo:
7.1 Usunięto misje szpiegowskie: kradzież technologii, zmiana ustroju, zmiana religii.

8 Korporacje:
8.1 Węglowa: dostępna od Industrialism, osłabiono produkcję do 0,8 młotka za każdy surowiec.
8.2 Ethanol: dostępna od Asemblay Line i Electricity
8.3 Wszystkie korporacje: osłabione współczynnikiem korygującym 50% (koszt i produkcja) dla map Standard i Large
8.4 Wszystkie korporacje: zmniejszono bazowy przychód w mieście założycielskim z 4 do 3 monet / za miasto z korporacją.

9. Ustawiono rozmiar mapy Large na 17x17 sektorów. 1 sektor to 4x4 pola.
Gra Dyplo10 na mapie LARGE
 
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
cheos
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Announcement: KAC Cup 4 final standings / Wyniki końcowe Pucharu KAC 4
LDeska Puchar KAC 4 / KAC Cup 4 0 2008-08-28, 09:27
LDeska
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Dyplo 10 Mod wersja2
Bodek archiwum D10 0 2014-10-12, 20:48
Bodek
No new posts Announcement: Dekonspiracja D10
Bodek Dyplo 10 18 2015-06-21, 06:40
Raptorous
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: D10 zapisy
Bodek Dyplo 10 92 2014-09-13, 11:14
Bodek
No new posts Announcement: Sprawy techniczne D10
Bodek Dyplo 10 1911 2015-07-10, 21:18
Rihiter

Czas generowania strony : 0.39 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group