Forum Civilization.org.pl
Forum graczy gry Sid Meier's Civilization

Zgłaszanie gier do rankingu Civ4 - 2006-08-17 martinpol-peter

Martin - 2006-08-18, 11:11
Post subject: 2006-08-17 martinpol-peter
1-peter
2-martinpol

Cóż pisać, ***łem gre i tyle. Myśle, że niebyło żle, nawet spaliłem miasto Peterowi!!!!! pierwszy raz!!!!!! Byłem dumny, ale potem niewiedziałem co robić, zabrakło doświadczenia. Pewnie po spaleniu miasta powinienem wjechac wojskami do niego, ale wybralem inne wjscie. Zablokowalem mu porty 2 galeonami. Pierwszy mialem guilds i chemie, wiec zrobilem 2 fregaty, a on 2 caravele i 5 trireme, a za jakies 20 tur usprawnił do fregat. Gdybym zrobił właśnie tak jak Peter byłoby ciekawiej. nieruszyłby sie z miasta zadnym desantem, a tak du... zbita. Zagapiłem sie i porozwalał mi statki na morzu. Ale znów sie troche nauczyłem od Petera.

dzieki za fajową gre, pierwszą z Peterem - wyrównana gre!!!!!!

Peter - 2006-08-18, 11:59

Z miastem faktycznie sie zagapilem (po polnocy bylo chyba).

No gra byla wyrownana do pewnego momentu...... ale skopales sprawe z religia - wzialem wszystkie :)
Nie dosc ze do nauki mialem potezny bonus to jeszcze moglem sobie zwiekszac produkcje (organize religion) lub miec lepsze wojsko....
W decydujacych walkach mielismy po rowno wojska - ale moje miski mialy +10% za agresje + 2 dodatkowe awanse za baraki i teokracje.
No jak patrzylem na Twoje z jednym awansem +10% to jakos przed nimi leku nie czulem :D i spokojnie robilem swoje....
Mogles to lepiej rozegrac - no ale nie powiem dawno juz grajac na kontach tyle nie scinalem co wczoraj z Toba :D
Komunikaciki z cyklu czy chcesz sciac wiedzac ze niezadowolenie z tego powodu bedzie obowiazywac 24 tury pojawilo mi sie pare razy w niejednym miescie, ale sie oplacilo :)

PS
Musze przyjrzec sie aztekom - ci tak nie panikuja przy scinaniu :D

Cola - 2006-08-18, 13:44

ja spaliłem Peterowi kiedyś z 10 miast :D :D:D:D:D:D:D:D:D
Martin - 2006-08-18, 14:04
Post subject: odp
i wygrałeś gre?????
Peter - 2006-08-18, 14:31

http://forum.civilization...opic.php?t=1317
Martin - 2006-08-18, 17:25
Post subject: odp
aha
Cola - 2006-08-18, 21:29

:) no właśnie chodzi o to kuriozum, bo inaczej bym nie pisał :)
Peter - 2006-08-18, 22:01

Fajna gra byla - tylko troche meczaca sie pozniej zrobila niestety :(

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group