Logowanie
Zgłos grę Civ6
1. Alduviel1000,918    
2. Centurion1000,917    
3. szachoboks1000,903    
4. ScoobyDoo1000,841    
5. Opiart1000,706    
6. itkovian1000,577    
7. coorp1000,530    
8. Forever1000,478    
9. giggs1000,430    
10. delpietro1000,292    
więcej...
Zgłos grę Civ5
1. Jovan Kukić1631,412    
2. cule1510,707    
3. ScoobyDoo1412,066    
4. LDeska1374,474    
5. leszek19761170,086    
6. plewan_791167,414    
7. pawelt1152,346    
8. Lary331125,616    
9. wraith1125,224    
10. jaCO?!1096,129    
więcej...
Zgłos grę Civ4

RANKING KAC - USTAWIENIA
Najczęstsze ustawienia
Ustawienia gier rankingowych nie podlegają żadnym ograniczeniom, jednak gracze wypracowali takie ustawienia które są najczęściej używane ponieważ umożliwiają one w dużym stopniu eliminację czynnika losowego który zakłamywałby gry rankingowe. Ustawienia ogólnie przyjęte (ale wcale nie obowiązujące przymusowo), to:
 -  brak graczy komputerowych
 -  rodzaj mapy: lustrzana. Ponieważ rozwój państwa zależy najbardziej od terenów w jakich przyszło nam się pojawić, to bardzo ważne jest aby państwa miały identyczne pozycje startowe. Standardowo w cywilizacji dostarczana jest mapa o nazwie Mirror która jest takim rodzajem mapy. Są także mapy stworzone przez LDeska z naszego klubu o nazwie LD_Mirror_Inland_Sea, LD_Mirror_Remote_Continents, LD_Inversed_Inland_Sea
 -  zawsze wojna - powoduje to że znużenie wojną jest dwukrotnie niższe i dzięki temu nie trzeba się nim przejmować
 -  brak handlowania technologiami - powoduje że nie widać w oknie doradcy zagranicznego jakie technologie znamy a przeciwnik ich nie zna
 -  bez wiosek tubylców - można dostać tak różne rzeczy jak technologię wartą ponad pół tysiąca kolb (Odlewnictwo) a można spotkać w niej barbarzyńców
 -  bez zdarzeń losowych - podobnie jak powyżej

Druga część ustawień to ustawienia zwyczajowe, które nie mają związku z eliminacją losowości, po prostu przyjęły się jako najczęściej stosowane:
 -  wielkość mapy: malutka (tiny)
 -  prędkość gry: normalna (normal)
 -  poziom trudności: książę (prince)
 -  tryb symultany: wyłączony - dzięki temu gracze wykonują swoje ruchy na zmianę, jak w szachach a nie w tym samym czasie i eliminuje to element związany z refleksem

Powrót do rankingu

(w) Leszek Deska 2007.11.08
© 2011 Civilization.org.pl
 Losowe tematy 
Internet :: Pakt "Indie-Babilonia" (haram) :: 2008-05-05 Centurion - barnaba :: 2011-02-16 wnuczus - wraith :: Licytacja D10 - ujawnienie szczegółów :: Wybory Parlamentarne 2015 - czas rozliczeń i nowych otwarć? :: 2009-10-04 LDeska - plewan_79 :: Pakt "Persja-Wikingi" (Dariusz[D11]) :: 1.11.2007 :: Pakt "indianie - arabia" (bummbummbamm)